Przetargi.pl
Wykonanie drogi ppoż w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1

Dom Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-748 Warszawa, ul. Przedwiośnie 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8152104 , fax. 0-22 8152104
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"
    ul. Przedwiośnie 1 1
    04-748 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8152104, fax. 0-22 8152104
    REGON: 00029331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drogi ppoż w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi ppoż w Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu będzie realizowany etap II (rozszerzony), o którym mowa w przedmiarach robót (kosztorysach ślepych) i projekcie budowlano-wykonawczym adaptacji dróg wewnętrznych DPS.Przedmiot zamówienia określony jest w załączonych przedmiarach robót (kosztorysach ślepych), projekcie budowlano-wykonawczym adaptacji dróg wewnętrznych DPS i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł. ( trzy tysiące ) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia zamówień, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont dróg o nawierzchni jezdni w technologii betonowa kostka brukowa co najmniej kategorii gminnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobą w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z potwierdzonymi kopiami ich uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia - posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym za szkody osobowe i rzeczowe spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe w okresie ubezpieczenia po przekazaniu przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się, że w wypadku wyboru jego oferty, o ile suma ubezpieczenia jest mniejsza niż 300.000,00 zł na jeden i na wszystkie wypadki ubezpieczeniowe, podwyższy sumę ubezpieczenia do wymaganej kwoty oraz będzie systematycznie przedłużać ubezpieczenie OC w tej wysokości, do czasu wygaśnięcia rękojmi lub gwarancji - nie krócej niż 36 m-cy po terminie realizacji zamówienia - co potwierdzi złożeniem wraz z ofertą oświadczenia o zobowiązaniu się do ubezpieczenia się, zgodnie z powyższymi wymogami. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5 Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumetów określonych w SIWZ w pkt.9
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty : 9.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 9.4 Wykaz wykonanych zamówień/usług i robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna praca została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 9.5 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o posiadanych uprawnieniach określonych w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne oraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.6 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9.7 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i oświadczenie o zobowiązaniu się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia ubezpieczenia na kwotę minimum 300.000,00 zł, gdy suma jego ubezpieczenia jest niższa i systematycznego przedłużania ubezpieczenia do czasu wygaśnięcia rękojmi lub gwarancji - nie krócej niż 24 m-ce po terminie realizacji zamówienia. 9.8 Kosztorys ofertowy. 9.9 Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach