Przetargi.pl
Wykonanie drogi Olmonty - Stanisławowo

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drogi Olmonty - Stanisławowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nawierzchnie z polbruku - 1297,7m2, nawierzchnie z asfaltu - 6793,1m2, chodniki i zjazdy bramowe z polbruku - 2254,6m2, zieleń drogowa- 1236,4 m2. Przebudowa sieci telefonicznej - 1268m. Przebudowa sieci gazowej średniego i wysokiegop ciśnienia - 147,6m. Budowa wodociągu PEśr. 110 i 90 - 480,5m. Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego: 795m, ustawienie 36 słupów. Kanalizacja deszczowa: grawitacyjna - 477m, przepompownia, kanał tłoczny -149m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,- zł należy wpłacić do dnia 21.12.2009r do godziny 12:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział oferenciktórzy: nie podlegają wykluczeniu na mocy art 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP, posiadają uprawnienia, wniosą wadium, posiadaja odpowiednie zabezpieczenie finansowe, udzielą gwarancji na min. 3 lata i max. 5 lat, posiadaja wiedzę i potencjał techniczny i personalny, posiadają referencje, zrealizują zamówienie w umówionym terminie, płatność faktur w 30 dni i naprawa usterek max. 14 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oswiadczenia: o podatkach, skladkach ZUS, o upadłości, o karalności, o staranności, o wykluczeniu na podst art. 24, o spełnieniu warunków art. 22, o posiadanych środkach finansowych, o wlaściwym przygotowaniu ofeerty, KRS lub zaświadczenie o działalności gospodarczej, informacja o obrotach za 3 lata,, obiekty zrealizowane w ciągu 3 lat, wykaz pracowników, określenie czasu gwarancji, terminu płatności faktur, terminu naprawy usterek, kosztorys ofertowy, przynależność do izby, pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach