Gmina Święciechowa ogłasza przetarg
- Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 333 510 , fax. 655 299 548
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
tel. 655 333 510, fax. 655 299 548
REGON: 41105071200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swieciechowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie drogi dojazdowej do Urzędu Gminy od ul. Kościelnej w Święciechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie drogi dojazdowej do Urzędu Gminy od ul. Kościelnej w Święciechowie. W ramach zadania należy wykonać: 1) Rozbiórkę budynku gospodarczego, pozostawiając część ścian budynku rozbieranego jako ogrodzenie. 2) Część fundamentową pozostawionej ściany odkopać odcinkowo, powierzchnię oczyścić, wzmocnić i zabezpieczyć folią kubełkową. 3) Pozostawioną ścianę wzmocnić podporami z cegły klinkierowej. 4) Pozostawioną ścianę otynkować tynkiem cem.-wap., na części ułożyć płytki klinkierowe, resztę pomalować . 5) Dobudować mur ogrodzenia w części frontowej. 6) Wykonać utwardzenie terenu z kostki brukowej betonowej i płyt otworowych typu MEBA (utwardzenia częściowo wykonane droga dojazdowa od ul. Kościelnej dł. 14,00 m i szer. 4,00 m). 7) Od strony ul. Kościelnej wykonać bramę przesuwną bez przeciwwagi szerokości 3,0 m i furtki szerokości 1,0m. 8) Dostawę i montaż kosza na śmieci i ławki. 9) Wykonanie oświetlenia terenu. Prace będą objęte nadzorem archeologicznym zgodnie z pozwoleniem nr 515/C/2019 z 19.11.2019 r. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz projekcie budowlanym (Załącznik nr 11 do SIWZ). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego bip.swieciechowa.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 3 500,- zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5 pkt 2 lit. a) SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt 5 niniejszej SIWZ), 3) Wstępny harmonogram realizacji robót, 4) Oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SIWZ), 5) Kosztorys ofertowy - sporządzony na bazie załączonych przedmiarów robót (Załącznik nr 9 do SIWZ ). 6) Zgodnie z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz.1126) zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 pkt 6 ppkt 2 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 7) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 pkt 6 ppkt 2 SIWZ. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym członek Konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej ) musi złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6 ppkt 2 SIWZ, Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ). b) pozostałe dokumenty Rozdział 6 pkt 6 ppkt 1 SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów, dowód wniesienia wadium mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie (przez pełnomocnika Konsorcjum, spółki cywilnej), w zależności od tego czy spełniają w tym zakresie warunki udziału każdy z osobna czy tylko łącznie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ”Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-11 - Remont „Kuźni” – pracowni w Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Chrzypsku Wielkim
Dodano: 2024-03-08 - Rozbiórka budynku pokoszarowego niemieszkalnego z towarzyszącą infrastrukturą przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 7 w Pile.
Dodano: 2023-12-12 - Rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowo-biurowego na terenie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Obornikach
Dodano: 2023-11-20 - Rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowo-biurowego na terenie Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Obornikach
Dodano: 2023-08-17 - Roboty budowlane związane z przebudową kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Handlowych w Poznaniu
Dodano: 2023-07-26 - Rozbiórka budynku pokoszarowego niemieszkalnego z towarzyszącą infrastrukturą przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 7 w Pile.
Dodano: 2023-07-19 - Modernizacja strefy saun
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie robót budowlanych inwestycji pod nazwą Centrum kliniczne B+R medycyny i hodowli zwierząt oraz ochrony klimatu - etap II Brody
Dodano: 2023-04-17 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW NA TERENIE PRZEZNACZONYM POD BUDOWĘ NOWEGO MUZEUM POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO 1918 – 1919 W POZNANIU
Dodano: 2022-12-27