Przetargi.pl
Wykonanie dostawy wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS o mocy 125 kVA w stacji transformatorowej ST-88 (ST AVIA) w ramach zadania Modernizacja systemu elektroenergetycznego lotniska na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 28A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 840 600 , fax. 261 840 666
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
    ul. Nowowiejska 28A 28A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 840 600, fax. 261 840 666
    REGON: 01212598500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostawy wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS o mocy 125 kVA w stacji transformatorowej ST-88 (ST AVIA) w ramach zadania Modernizacja systemu elektroenergetycznego lotniska na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS o mocy 125 kVA (112,5 kW) w stacji transformatorowej ST-88 (ST AVIA) w ramach zadania Modernizacja systemu elektroenergetycznego lotniska na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie, obejmująca między innymi wykonanie: 1) przepięcia kabla zasilającego odbiory AVIA do nowoprojektowanej rozdzielnicy, 2) zewnętrznego BYPASSU serwisowego, 3) dodatkowej rozdzielnicy wraz z zabezpieczeniami, 4)montażu, podłączenia i uruchomienia urządzenia UPS 125 kVA wraz z baterią akumulatorów posadowionych na stelażu zewnętrznym, czas podtrzymania pracy minimum 5 minut, niezbędny do uruchomienia agregatu, 5) wpięcia układu UPS do systemu wizualizacji, 6) przeprowadzenie prób i badań odbiorczych, 7) opracowaniu dokumentacji powykonawczej, 8) prowadzenie serwisu gwarancyjnego wraz z wymianą na swój koszt materiałów eksploatacyjnych przez okres 1 roku od daty przekazania zadania Użytkownikowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) należy wnieść w terminie do dnia 20.06.2016 r. do godz. 09.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12tol.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach