Przetargi.pl
wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi II.

Zakład Oświaty Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, ul. Szymanowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 117 780 , fax. 943 117 780
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Oświaty Karlino
    ul. Szymanowskiego 17
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 117 780, fax. 943 117 780
    REGON: 33038930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część a, b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki - część b, c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część a, d) zadanie częściowe nr 4 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część b, e) zadanie częściowe nr 5 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część c, f) zadanie częściowe nr 6 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej - część d. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy urządzeń pomiarowych i sterowniczych, zasilaczy, zestawu lutowniczego, b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy narzędzi i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, lupy, stacji lutowniczych, c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy urządzeń numerycznych do frezowania i toczenia, d) zadanie częściowe nr 4 - wykonanie dostawy urządzeń do frezowania, toczenia, szlifowania i przecinania, e) zadanie częściowe nr 5 - wykonanie dostawy stołów warsztatowych i imadeł, f) zadanie częściowe nr 6 - wykonanie dostawy narzędzi i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz narzędzi warsztatowych i pomiarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: - dla zadania częściowego nr 3 - 2000zł, - dla zadań częściowych nr 1, 2, 4, 5 i 6 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - nr konta: 67 1020 2791 0000 7702 0247 1092 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w zakresie określonym w pkt III.2.2 - składane wraz z ofertą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 ze zm.). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana w toku przedmiotowego postępowania (np. włączenie wykonawcy do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach