Przetargi.pl
Wykonanie dostawy systemu wideokonferencji wraz z oprogramowaniem wideokonferencyjnym dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
    ul. Kamieniec 10 10
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
    REGON: 00031151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostawy systemu wideokonferencji wraz z oprogramowaniem wideokonferencyjnym dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę fabrycznie nowego systemu wideokonferencji dla trzech sal operacyjnych wraz z oprogramowaniem wideokonferencyjnym dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ, wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń gwarancyjnych. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w punkcie 3.9. SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi mieć zainstalowane najnowsze dostępne wersje oprogramowania sterującego oraz firmwareu. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczone urządzenia przeznaczone do zasilania z sieci energetycznej powinny być wyposażone w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie ich do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Miejsce instalacji systemu: System wideokonferencyjny ma być zainstalowany na bloku operacyjnym celem przeprowadzenia wideokonferencji z 3 sal operacyjnych. Rozmieszczenie pomieszczeń jest pokazane na Załączniku nr 7 do SIWZ (Załącznik_Rzut_bloku.pdf). W każdej z 3 sal operacyjnych oznaczonych na planie jako: C1.007, C1.013, C1.016 muszą być zainstalowane po 2 kamery, po 1 monitorze, zestaw nagłaśniający wraz z mikrofonami. Pierwsza kamera ma być zainstalowana nad polem operacyjnym, druga typu kopułkowa w rogu sali operacyjnej obejmująca pełny obszar stołu operacyjnego. Monitor LCD Full HD będzie służył do podglądu obrazu z kamer oraz ewentualnie obrazu ze zdalnej lokalizacji w trakcie prowadzenia wideokonferencji. Monitor LCD Full HD powinien być dotykowy służący również do sterowania systemem wideokonferencyjnym. Dopuszcza się zamiast monitora dotykowego sterowanie systemem za pomocą pilota, w tym przypadku monitor LCD Full HD nie musi być dotykowy. Terminal wideokonferencyjny wraz z urządzeniem archiwizującym powinien być zainstalowany w serwerowni w szafie RACK 42U znajdującej się obok windy osobowej poza sektorem C5/CA. Ze względu na znaczną odległość aby połączyć okablowaniem sprzęt z sal operacyjnych a serwerownią dopuszcza się zainstalowanie terminala wideokonferencyjnego w pomieszczeniu pomocniczym C1.004 lub C1.005 w dostarczonej szafie RACK 6U - 10U. W pomieszczeniu C1.025 na istniejącym komputerze powinien być zainstalowana 1szt licencji oprogramowania wideokonferencyjnego PC wraz z kamerą HD i mikrofonem. Niniejszy komputer powinien służyć między innymi do konfiguracji i zestawień połączeń wideokonferencyjnych. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej, musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone urządzenie do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322320008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach