Powiat Polkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. św. Sebastiana
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
ul. św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
REGON: 39064723900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zmianami). 2. Zamawiający zastrzega sobie realizację zamówienia wg cen ofertowych. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych (wielkości szacunkowe): 1) Samochodowa zwyczajna jednorzędowa ( 11)- 16 000 szt.; 2) Samochodowa zwyczajna dwurzędowa (12) - 50 szt.; 3) Samochodowa indywidualna jednorzędowa (21) – 100 szt.; 4) Samochodowa indywidualna dwurzędowa (22) – 10 szt.; 5) Motocyklowo/ ciągnikowa zwyczajna (13) – 350 szt.; 6) Motocyklowo/ ciągnikowa indywidualna (23) – 10 szt.; 7) Motorowerowa zwyczajna (14) – 300 szt.; 8) Samochodowa zabytkowa jednorzędowa (31) – 40 szt.; 9) Samochodowa zabytkowa dwurzędowa (32) – 5 szt.; 10) Motocyklowa zabytkowa (33) - 10 szt.; 11) Samochodowa tymczasowa jednorzędowa (41) – 40 szt.; 12) Samochodowa tymczasowa dwurzędowa (42) – 10 szt.; 13) Motocyklowo/ ciągnikowa tymczasowa (43) – 10 szt. 14) Motorowerowa tymczasowa (44) – 10 szt.; 15) Samochodowa jednorzędowa zmniejszona (15) – 100 szt.; 16) Samochodowa tymczasowa jednorzędowa zmniejszona (45) – 10 szt.; 17) Samochodowa jednorzędowa dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem (11) – 40 szt.; 18) Samochodowa dwurzędowa dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem (12) – 5 szt.; 19) Motocyklowo/ ciągnikowa dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem (13) – 20 szt.; 20) Motorowerowa dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem (14) – 20 szt.; 21) Samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem (15) – 20 szt.; 4. Zamówienie jest podane w ilościach szacunkowych i będzie realizowane partiami wg rzeczywistego zapotrzebowania, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. 5. Zamówienia na tablice mogą być przesyłane: drogą elektroniczną, pocztą lub faxem. 6. Maksymalny termin dostawy partii tablic nie może być dłuższy niż 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 7. Maksymalny termin dostawy wtórników tablic nie może być dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Okres gwarancji na dostarczone tablice 2 lata od daty otrzymania dostawy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli: a) złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ; b) złoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru prowadzonej działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). Warunek będzie oceniany w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną