Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrza Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej w Gdańsku i systemu identyfikacji wizualnej dla projektu pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrza Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej w Gdańsku i systemu identyfikacji wizualnej dla projektu pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrza Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej w Gdańsku i systemu identyfikacji wizualnej dla projektu pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Zamówienie obejmuje 1) wykonania, dostawy oraz montażu: a) kompletnego wyposażenia wnętrza Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej w Gdańsku [dalej w Umowie jako: PCIT], b) systemu identyfikacji wizualnej dla projektu pn. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego [dalej w Umowie jako: SIW], - opisanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2) zakupu i montażu w PCIT urządzeń, wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ [zwanych dalej: Urządzeniami], wraz z sieciami telekomunikacyjnymi, internetowymi, telefonicznymi 3) sprawdzenia poprawności działania Urządzeń, o których mowa w pkt 2, 4) przeprowadzenia odbiorów technicznych instalacji elektrycznej, teleinformatycznej 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: a. zapoznania się z protokołem odbioru robót budowlanych w Bramie Wyżynnej sporządzonym i dołączonym do dokumentacji po odbiorze robót budowlanych wykonanych w Bramie Wyżynnej na zamówienie Muzeum Historycznego Miasta Gdańska przez STABILATOR Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 42/44, 80-299 Gdańsk, b. ścisłej współpracy z Projektantem wnętrz PCIT, w tym stałej konsultacji przy doborze materiałów, sposobie wykończenia wnętrza PCIT oraz konsultacji przy prowadzeniu prac związanych z wykonaniem elementów wnętrza PCIT i ich montażu. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu bezpośredniego kontaktu z Kierownikiem Projektu uprawnionym do występowania w imieniu Wykonawcy, polegającego na obecności i uczestnictwie przy montażu wyposażenia wnętrza PCIT, przy czym Kierownik Projektu jest zobowiązany do obecności podczas prac wykonywanych w PCIT jak i na spotkaniach z Zamawiającym na terenie PCIT lub w siedzibie Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie przy realizacji przedmiotu zamówienia do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w postaci parku maszynowego zapewniającego pełną obróbkę stolarską na wymiar m.in. lakiernia, prasa itp. oraz zespołem osób, mogących wykonywać przedmiot zamówienia w pełnym etacie pracy, oraz posiadających doświadczenie w: - obróbce kamienia, - obróbce szkła hartowanego i giętkiego, - obróbce materiału plexi-glass, - obróbce materiału typu CORIAN w pełnym zakresie tj. gięcie, klejenie itp., - wykonywaniu wnętrza wraz z montażem instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, urządzeń RTV i AGD opisanych w zał. nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca przy realizacji zamówienia uwzględni możliwość zmiany określonej w projekcie architektonicznym powierzchni do 5% (dotyczy tylko pomieszczeń na piętrze) w stosunku do projektu architektonicznego. 7. Materiały, z których wykonane zostaną elementy wyposażenia PCIT powinny być nowoczesne, wytrzymałe, łatwe w utrzymaniu czystości i eksploatacji oraz powinny charakteryzować się dużą ergonomią. Wykonawca musi uwzględnić organizację układu: człowiek - maszyna (komputer) - warunki otoczenia w taki sposób, aby zadania realizowane były przy możliwie niskim koszcie biologicznym i najbardziej efektywnie, co uzyskuje się m.in. poprzez eliminację źródeł chorób zawodowych spowodowanych nieprawidłowymi warunkami pracy przy stanowisku roboczym. 8. Wykończenie lad, ścian, ścianek działowych, przeszkleń, meblościanek oraz pozostałych elementów wyposażenia powinno być łatwe w utrzymaniu czystości. Zamawiający zwraca uwagę na pewne obszary wnętrza Bramy Wyżynnej, podlegające ochronie konserwatorskiej, których struktura nie może zostać w żaden sposób naruszona w wyniku działań mechanicznych (np. odwierty w kamieniu). Rodzaj zastosowanych materiałów i kolorystyka musi być tożsama z materiałami i ich kolorystyką przedstawioną w projekcie architektonicznym i w projekcie systemu identyfikacji wizualnej, stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Zamawiający rekomenduje zastosowanie proekologicznych rozwiązań. 10. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przedłożenia opłaconej polisy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC tzw. kontraktowe) z tytułu realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł. 11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na: 1) wyroby stolarskie wnętrza PCIT na okres min 5 lat 2) elementy SIW na okres min. 5 lat 3) wszystkie urządzenia elektryczne, elektroniczne, RTV i AGD wraz z sieciami telekomunikacyjnymi, internetowymi, telefonicznymi przez na okres nie krótszy niż 24 m-ce, przy czym w przypadku gdy producent w standardzie udziela gwarancji dłuższej niż 24 miesiące - Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia gwarancji dłuższej. Za wyroby stolarskie uznaje się: wszystkie elementy wyposażenia wnętrza PCIT, które zostały wykonane przez Wykonawcę przy użyciu własnego parku maszynowego i zespołu osób w szczególności: - szafki, szafy, biurka, lada recepcyjna, podłogi, elementy wyposażenia wnętrza drewniane lub z innego materiału wskazane w projekcie architektonicznym wnętrza PCIT. 12. Gwarancja swoim zakresem musi obejmować: 1) dojazd wykwalifikowanego serwisanta do PCIT lub siedziby Departamentu, najpóźniej następnego dnia pracującego od dnia zgłoszenia, 2) usunięcie wad przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 11 pkt 1 i 2, 3) w razie bezskutecznego usunięcia wad, na żądanie Zamawiającego, wymianę wadliwego, przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 11 pkt 1 i 2. 13. Protokół odbiorczy, kończący całość prac objętych zamówieniem, zostanie podpisany pod warunkiem ziszczenia się wszystkich przesłanek warunkujących jego podpisanie, w tym gdy nie zostaną stwierdzone lub zostały usunięte wszystkie usterki, uchybienia stwierdzone podczas zdania przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadać zgodność z Polskimi normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady i uszkodzenia powstałe w związku z transportem oraz montażem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku nr konta Kredyt Bank II O-Gdańsk, nr 16 1500 1171 1211 7001 6359 0000 z podaniem tytułu Wadium - wykonanie, dostawa oraz montaż wyposażenia wnętrza Pomorskiego Centrum Informacji Turystycznej w Bramie Wyżynnej w Gdańsku i systemu identyfikacji wizualnej. 4. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk. Zaleca się, aby oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium złożony został w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia-gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6 i 7, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt. 6 i 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach