Przetargi.pl
WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DWÓCH KRAT SCHODKOWYCH ORAZ DWÓCH UKŁADÓW OBRÓBKI SKRATEK Z ZASTOSOWANIEM PRASOPŁUCZEK I KOMPAKTORÓW NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2510140 , fax. 24 2510142
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 2510140, fax. 24 2510142
    REGON: 610211348
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DWÓCH KRAT SCHODKOWYCH ORAZ DWÓCH UKŁADÓW OBRÓBKI SKRATEK Z ZASTOSOWANIEM PRASOPŁUCZEK I KOMPAKTORÓW NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie i dostawa nowych dwóch krat schodkowych: a) wykonanie nowych dwóch krat; b) transport nowych dwóch krat; c) montaż ww. krat. 2. Wykonanie i dostawa nowych dwóch układów obróbki skratek: a) wykonanie nowych dwóch układów obróbki skratek; b) transport nowych dwóch układów obróbki skratek. 3. Wykonanie i dostawa dwóch układów sterowania z nowymi urządzeniami: a) wykonanie nowych dwóch szaf sterowniczych; b) transport ww. szaf; c) sporządzenie projektu i dokumentacji elektrycznej. 4.Demontaż istniejących krat wraz z osprzętem. Prace zostaną podzielone na 2 etapy. 1 etap a) demontaż pierwszej istniejącej kraty, b) demontaż pierwszej istniejącej prasy wraz z orurowaniem. 2 etap a) demontaż drugiej istniejącej kraty, b) demontaż drugiej istniejącej prasy wraz z orurowaniem. 5. Załadunek oraz rozładunek zdemontowanych urządzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ( na terenie oczyszczalni ścieków). 6. Transport zdemontowanych urządzeń. 7. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej (obsługującej demontowane urządzenia). 8. Prace przy dwóch kanałach ściekowych, w miejscu montażu nowych urządzeń (wg przedmiaru – roboty budowlane). 9.Oprócz prac demontażowych i montażowych, Wykonawca w ramach zadania zrealizuje następujący zakres prac: a) przeprowadzi rozruch technologiczny; b) wykona instrukcję obsługi i eksploatacji; c) przeszkoli pracowników obsługujących Pompownię Główną; d) przekaże wszelkie atesty, certyfikaty i inne niezbędne dokumenty; e) wykona dokumentację powykonawczą. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części II SIWZ pn. „ Specyfikacja wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia pn.:……”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39350000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BANK PKO S.A. Grupa PEKAO S.A. IO/Kutno 48 1240 3190 1111 0000 2978 5304 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu nr 3/ZP/2017 ” UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w pokoju nr 17 - księgowość Zamawiającego. 3) W przypadku przesłania oferty pocztą, oryginał dokumentu wadium Wykonawca załączy do oferty. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego skutecznego wniesienia wadium. 5. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1-4 ustawy PZP. 6. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 6.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną