Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie systemu geoinformatycznego do zarządzania bazą danych obiektów topograficznych wraz ze szkoleniem pracowników i świadczeniem serwisu technicznego

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie systemu geoinformatycznego do zarządzania bazą danych obiektów topograficznych wraz ze szkoleniem pracowników i świadczeniem serwisu technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, instalacja i wdrożenie systemu geoinformatycznego do zarządzania bazą danych obiektów topograficznych wraz ze szkoleniem pracowników i świadczeniem serwisu technicznego, zgodnie z opisem zawartym w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w: GETIN Bank S.A. II Oddział w Katowicach ul Powstańców 25a, 40-039 Katowice nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007r. nr 42, poz. 275, z późn. zm). W przypadku wyboru innej niż w pieniądzu formy wniesienia wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w Sekretariacie Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ulicy Ligonia 46, pokój 180. 3. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem realizującym zamówienie w skład którego będzie wchodził: a.Kierownik Projektu - osoba posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania projektami, posiadająca ukończone szkolenie z zarządzania projektami, potwierdzone certyfikatem PMI/PRINCE2 lub równorzędnym oraz posiadająca doświadczenie zawodowe ze zrealizowanego minimum 1 projektu informatycznego na stanowisku Kierownik Projektu, b.Administrator serwera ArcGIS Server lub ArcSDE - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje z zakresu administrowania serwerem ArcGIS Server lub ArcSDE, potwierdzone świadectwem ukończenia szkolenia w tym zakresie oraz posiadająca doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 1 zrealizowanym projekcie, związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o serwery ArcGIS Server lub ArcSDE i system zarządzania relacyjną bazą danych. c.Specjalista ds. bazy danych Oracle - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania baz danych potwierdzone informacją o ukończonym szkoleniu w tym zakresie oraz posiadająca doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 1 zrealizowanym projekcie, związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o system zarządzania relacyjną bazą danych Oracle. d.Programista - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania i programowania systemów GIS poparte udziałem w minimum 1 zrealizowanym projekcie, którego przedmiotem było opracowanie, instalacja i konfiguracja systemu informatycznego w oparciu o ArcGIS Server lub ArcSDE i system zarządzania relacyjną bazą danych. Jedna osoba nie może jednocześnie pełnić więcej niż jednej z wyżej wymienionych funkcji. 4.Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi (projektu), której przedmiotem było wdrożenie systemu GIS, w oparciu o serwer ArcGlS Server lub ArcSDE oraz środowisko systemu zarządzania relacyjną bazą danych, której kwota wynagrodzenia nie może być mniejsza niż 300 000 złotych brutto, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa (projekt) została wykonana należycie. 5.Wykonawca winien wykazać się że, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości minimum 300 000 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (zawarte w formularzu ofertowym). 1.2.Pełnomocnictwo lub informację o pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI.1.1.3 SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Wykaz osób spełniających warunki, o których mowa w pkt. X.3 SIWZ (zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym). 1.8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów) zgodnych z opisem zawartym w pkt. X.4 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi (projekty) te zostały wykonane należycie (wykaz zgodny ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ). 1.9.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10.Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy i serwisu technicznego na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia ostatecznego (końcowego) odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt XI.1.1.3 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt XI.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach XI.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt XI.3 SIWZ stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XI.1.1.1, XI.1.1.2, XI.1.1.3, XI.1.1.4, XI.1.1.5 i XI.1.1.6 SIWZ. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty o których mowa w pkt XI SIWZ. 6.W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach