Przetargi.pl
WYKONANIE DOSTAWA I MONTAŻ WIAT STALOWYCH SŁUŻĄCYCH JAKO BOKSY DO PRZECHWYWANIA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE DLA MZUK SP. Z O.O. KOŁO.

Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. z o. o. w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Dąbska 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2722139 , fax. 063 2722139
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. z o. o. w Kole
    ul. Dąbska 24 24
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2722139, fax. 063 2722139
    REGON: 31160108400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE DOSTAWA I MONTAŻ WIAT STALOWYCH SŁUŻĄCYCH JAKO BOKSY DO PRZECHWYWANIA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE DLA MZUK SP. Z O.O. KOŁO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wiat stalowych w ilości 15 szt. służących jako tzw. boksy do przechowywania pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów. Wiaty stalowe zabezpieczają pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej przed wrzucaniem do nich odpadów przez osoby nieuprawnione. 2.Przedmiot zamówienia sklasyfikowano wg CPV jako: 1)44.11.21.00-9 - wiaty 2)45.22.31.00-7 - montaż konstrukcji metalowych 3.Lokalizacja stalowych wiat na terenie miasta Koła wg wykazu poniżej. 1)ul. Asnyka 21 - 1 szt. 2)ul. Toruńska 57 - 1 szt. 3)ul. Kolejowa 92 - 1 szt. 4)ul. Stary Rynek 7- 1 szt. 5)ul. Toruńska 73 - 1 szt. 6)ul. Zawadzkiego 26 - 1 szt. 7)ul. Krótka 1 - 1 szt. 8)ul. Włocławska 17 - 1 szt. 9)ul. Włocławska 9 - 1 szt. 10)ul. Włocławska 13 - 1 szt. 11)ul. Włocławska 15 - 1 szt. 12)ul. Broniewskiego 9 - 1 szt. 13)ul. Broniewskiego 15 - 1 szt. 14)ul. Wojciechowskiego 19 - 1 szt. 15)ul. 20 Stycznia 20 - 1 szt. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konstrukcji wiat służących jako boksy do przechowywania pojemników na odpady komunalne z profili stalowych ocynkowanych o wymiarach określonych wg załączonego rysunku konstrukcyjnego wiaty nr 1 wraz z ich montażem w podłożu gruntowym. Każda wiata zbudowana jest i wyposażona w: 1)Drzwi stalowe dwuskrzydłowe wypełnione siatką stalową z prętów fi 5mm spawaną do profili stalowych, z zamkiem na klucz oraz dolną i górną blokadą. 2)Wszystkie ściany wypełnione są siatką stalową ocynkowaną z prętów fi 5mm spawaną do profili stalowych. 3)Dach wykonany z blachy trapezowej ocynkowanej typu T18-72 gr. 0,50mm. 4)Przęsła konstrukcji zakończone są stopami wykonanymi z blachy stalowej ocynkowanej, które służą do kotwienia słupków konstrukcji przy pomocy czterech śrub M12-700 w betonowych stopach fundamentowych. 5)Pod każdą stopę słupka stalowego wykonany jest cylindryczny betonowy fundament stopowy o średnicy 40 cm i głębokości 80 cm z betonu B-20 w którym kotwione są śruby fundamentowe osadzane w stopach słupków stalowych konstrukcji. 6)Cała konstrukcja stalowa boksu po wykonaniu prac spawalniczych na warsztacie zostanie ocynkowana ogniowo a następnie zmontowana z tych elementów na placu budowy przy użyciu śrub stalowych ocynkowanych. 7)W/w wiaty stalowe służące jako boksy do przechowywania pojemników na odpady komunalne należy zamontować i ustawić w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z 1 rysunku wykonawczego (nr 1), przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dodatkowo w celu pokazania wykonanych wcześniej wiat stalowych wg załączonej dokumentacji projektowej zamieszczono dokumentację zdjęciową. 6.W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. W ofercie należy podać wartość robót związaną z wykonaniem całości robót. 7.Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie planowanych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9.Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1)Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2)W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego - chodnika należy uzyskać zgodę zarządcy drogi. 3)Odpowiednie zabezpieczenia terenów budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4)Zapewnienie dozoru placów budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót. 5)Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 6)Roboty będą prowadzone w okresie funkcjonowania parkingów w Kole. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót należy dokonywać z prezesem MZUK. 7)Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić koszt wywozu wraz z rozładunkiem materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w odległości do 5 km). 10.Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11.Wymagane udzielenie gwarancji na wykonane boksy na okres 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441121009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium- 3500 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach