Przetargi.pl
wykonanie, dostawa i montaż stylowych mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie, dostawa i montaż stylowych mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż stylowych mebli typu Biedermeier z przeznaczeniem do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z projektami mebli - załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. 2. Meble będą ustawione w pomieszczeniach reprezentacyjnych Kancelarii Senatu. 3. Meble typu Biedermeier winny być wykonane z płyty stolarskiej pokrytej okleiną mahoniową ozdobioną intarsją, w postaci jasnej żyłki z okleiny jaworowej. Frontowe płaszczyzny mebli winny być pokryte okleiną piramidalną. Okucia i uchwyty winny być stylowe, mosiężne. Szuflady winny być na prowadnicach, zamykane zamkiem centralnym. W szafie ubraniowej na wewnętrznej stronie drzwi winno być wmontowane lustro. 4. Poniżej liczba i rodzaj mebli stylowych, które zostaną zamówione według aranżacji i projektu przedstawionego przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia: 1. Szafa biblioteczna (jedne drzwi pełne) M1 - szt. 1, 2. Pomocnik do biurka M2 - szt. 1, 3. Komoda M3 - szt. 1 4. Biblioteka wnękowa M4 - szt. 1, 5. Opaska drzwiowa M5 - szt. 1, 6. Stolik kawowy M6 - szt. 1, 7. Stół konferencyjny M7 - szt. 1, 5. Wszystkie meble wykonywane będą pod nadzorem Zamawiającego. Potwierdzeniem wykonania, dostawy, montażu i ustawienia mebli będzie protokół odbioru. Protokół odbioru będzie stanowił podstawę do przedstawienia Zamawiającemu faktury za całość zamówienia. 6. Użyte materiały do produkcji mebli (płyty, kleje) winny być środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi i winny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa jakości potwierdzające, że ww. materiały są środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia odpowiednich atestów i świadectw jakości potwierdzających, że ww. materiały są środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi; 7. Na dostarczone meble Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, od dnia podpisania protokołu odbioru. Strony ustalają, że okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji. 8. Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy mebli. 9. Gwarancją nie będą objęte przypadki zawinione przez użytkownika. 10. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek w terminie 14 dni kalendarzowych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego lub do dostarczenia w tym terminie mebli wolnych od wad, a w przypadku napraw wymagających zabrania mebla z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać mebel i dostarczyć go, po naprawie, do siedziby Zamawiającego. 11. Dostawa mebli nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach