Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Olsztynie

Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
    Plac Jana Pawła II Nr 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta w Olsztynie według załącznika graficznego do SIWZ zawierającego projekt i opis mebli i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz mebli : 1) Biurko prawe w kolorze buk - o wymiarach 150/75/72H - 3 sztuki (o boku dłuższym 75 cm i krótszym 60 cm), 2) Biurko lewe w kolorze buk - o wymiarach 150/75/72H - 3 sztuki (o boku dłuższym 75 cm i krótszym 60 cm), 3) Biurko proste lewe - o wymiarach 150/60/72H - 1 sztuka, 4) Kontener z trzema szufladami w kolorze buk - o wymiarach 43/45/55 H - 7 sztuk 5) Półki pod klawiaturę - 7 sztuk, 6) Szafka żaluzjowa w kolorze buk - o wymiarach 80/45/72H - 6 sztuk, 7) Szafa aktowa w kolorze buk - o wymiarach 80/40/190H - 15 sztuk, 8) Nadstawka na szafę w kolorze buk - o wymiarach 80/40/75H - 15 sztuk, 9) Szafa ubraniowa - drzwiczki otwierane na lewą stronę - o wymiarach 40/60/190H -1 sztuka 10) Szafa gospodarcza (obudowa zlewozmywaka) pokój 130 - 1 sztuka, 11) Wnęka do zabudowy pokój 131 - 1 sztuka. Całość mebli i wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowa i odpowiadać wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na całość dostarczonych mebli i wyposażenia w wymiarze co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawę mebli biurowych na łączną wartość zrealizowanych zamówień nie mniejszą niż 50.000 PLN ( z VAT ). Zrealizowane dostawy muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu ( opinie, referencje, protokóły itp. ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw mebli biurowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz cenowy wraz z kalkulacją ceny za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. Brak wyceny wszystkich pozycji objętych przedmiotem zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 3) Wykaz dostaw mebli biurowych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem: daty wykonania, zakresu dostawy, wartości dostawy a także ich zleceniodawców - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w w/w okresie dostaw mebli biurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN ( z VAT ). 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt. 1.3) zostały wykonane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach