Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich,pomieszczeń biurowych i szatni

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660230, 2660251 , fax. 032 2663630,2660251
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660230, 2660251, fax. 032 2663630,2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich,pomieszczeń biurowych i szatni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie i dostawa mebli i wyposażenia meblowego do Zamawiającego wraz z rozładunkiem, montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Meble są przeznaczone do następujących pomieszczeń: - poradni laryngologicznej i alergologicznej, - poradni neurologicznej, - poradni zdrowia psychicznego, - poradni gastroenterologicznej, - gabinetu zabiegowego dla poradni laryngologicznej i alergologicznej, - pokoju lekarskiego Oddziału Pediatrycznego, - pokoju pielęgniarki oddziałowej Oddziału Pediatrycznego, - inhalatorni Oddziału Pediatrycznego, - pokoju Działu Kadr, - pomieszczenia Apteki szpitalnej, - szatni dla personelu medycznego. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych zamówienia, w tym wymagania ilościowe i jakościowe wraz z obmiarami, jest określony w formularzu granicznych parametrów techniczno - użytkowych - załącznik nr 2 do SIWZ oraz w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 3 do SIWZ. Aranżacje rys.1 - rys. 11 dotyczące wyposażanych pomieszczeń stanowią integralną część załącznika nr 2 do SIWZ. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie meblowe mają: - być wysokiej jakości i fabrycznie nowe tzn. nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, w stanie kompletnym, bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów umożliwiające ich użytkowanie, - spełniać normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz.739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, - spełniać wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno - jakościowych dla mebli użytkowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, etc. Nie dopuszcza się stosowania: - widocznych spawów stelaża, uchwytów plastikowych lub z tzw. cynkalu (Zn-al), - płyt w odbiegającym od założonego kolorze i strukturze, - skręcania korpusów szafek na konfirmaty lub wkręty. Wszystkie konieczne połączenia lub gniazda zaślepione zaślepkami w kolorze płyty. Zmiany w meblach mogą dotyczyć zmiany wymiaru (do 5%) wynikającego z konieczności dopasowania mebli do wnęk, dopasowania do wyprowadzeń elektrycznych i sygnałowych ze ścian, dostępu do rewizji i wentylacji, oraz instalacji technicznych. Konieczne jest przedstawienie wymaganych atestów oraz certyfikatów higienicznych E1 na płytę, kleje, blaty oraz innych, o których mowa w opisie technicznym. Konieczne jest zamieszczenie w ofercie próbek tapicerek i płyt meblowych o wymiarach nie mniejszych niż 20x20cm z oklejoną przynajmniej jedną krawędzią PCV gr 2mm. Konieczne jest też zamieszczenie kart katalogowych krzeseł, ławek i foteli obrotowych oraz mebli metalowych. W przypadku mebli metalowych ich wytrzymałość oprócz certyfikatu musi być potwierdzona tabliczką znamionową zamontowaną na meblu (dot. regałów). Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia własnych pomiarów. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do zapoznania się z warunkami eksploatacji i miejscem użytkowania mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach