Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2660230, 2660251 , fax. 032 2663630,2660251
- Data zamieszczenia: 2014-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
ul. G. Zapolskiej 3 3
41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2660230, 2660251, fax. 032 2663630,2660251
REGON: 27624072400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla potrzeb Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie i dostawa mebli i wyposażenia meblowego do Zamawiającego wraz z rozładunkiem, montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych zamówienia, w tym wymagania ilościowe i jakościowe wraz z obmiarami, jest określony w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie meblowe mają: - być wysokiej jakości i fabrycznie nowe tzn. nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, w stanie kompletnym, bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów umożliwiające ich użytkowanie, - spełniać normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. (Dz.U. z 2012 r. poz.739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, - spełniać wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno - jakościowych dla mebli użytkowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, etc. Nie dopuszcza się stosowania: - widocznych spawów stelaża, uchwytów plastikowych lub z tzw. cynkalu (Zn-al), - płyt w odbiegającym od założonego kolorze, - skręcania korpusów szafek na konfirmaty lub wkręty. Wszystkie konieczne połączenia lub gniazda zaślepione zaślepkami w kolorze płyty. Zmiany w meblach mogą dotyczyć zmiany wymiaru (do 5%) wynikającego z konieczności dopasowania mebli do wnęk, dopasowania do wyprowadzeń elektrycznych i sygnałowych ze ścian, dostępu do rewizji i wentylacji, oraz instalacji technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia własnych pomiarów. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do zapoznania się z warunkami eksploatacji i miejscem użytkowania mebli. Na całość przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres minimum 2 lat, licząc od następnego dnia po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10