Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Mickiewicza 21
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4655950, 4655966 , fax. 013 4655959
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku
ul. Mickiewicza 21 21
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4655950, 4655966, fax. 013 4655959
REGON: 37102087700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-sanok.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli, biurek komputerowych i stanowisk do pracowni dla Instytutu Technicznego PWSZ w Sanoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.BIURKO KOMPUTEROWE 1- OSOBOWE 43 sztuki 2.BIURKO KOMPUTEROWE 1- OSOBOWE 5 sztuk 3.BIURKO KOMPUTEROWE 1- OSOBOWE 10 sztuk 4. STANOWISKA LABORATORYJNE 12 sztuk 5.STANOWISKA LABORATORYJNE 5 sztuk 6.STANOWISKO DLA DYLATOMETRU 1 sztuka 7.STOLIK NAUCZYCIELSKI Z KONTENEREM 5 sztuk 8.KONTENER 6 sztuk 9.STANOWISKA LABORATORYJNE -fizyka 8 sztuk 10.STOLIK POD RZUTNIK (dwa boki składane) 2 sztuki 11.STOŁY LABORATORYJNE - Z ZASILANIEM 3 -FAZOWYM 2 sztuki 12.STOŁY LABORATORYJNE - Z ZASILANIEM 1 -FAZOWYM 2 sztuki 13.WYKONANIE MEBLI I STOŁÓW Z PŁYTY LAMINOWANEJ Meble z płyty laminowanej ok. 150 m2 Blaty stołów ok. 15 m2 Stelaż do stołów ok. 10 kompletów Dokładny opis w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391340000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do n SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-sanok.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do gabinetu doradcy zawodowego i pracowni chemicznej w Zespole Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców, realizowanego w latach 2012-2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa mebli nowych wraz z montażem dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2
Dodano: 2013-02-27 - Dostawa mebli dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2012-12-14 - Dostawa mebli biurowych dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa mebli
Dodano: 2010-08-19