Zarząd Budynków Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 44-240 Żory, ul. Wodzisławska 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4356464 , fax. 032 4356344
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich
ul. Wodzisławska 5 5
44-240 Żory, woj. śląskie
tel. 032 4356464, fax. 032 4356344
REGON: 27255211900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż kontenerów mieszkalnych - socjalnych, przy ul. Kolejowej 3 w Żorach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.1Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż: Zestaw kontenerowy typ A+B wg dokumentacji - 1 szt. Zestaw kontenerowy typ C wg dokumentacji - 4 szt. Wszystkie wymiary zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne zgodnie z dokumentacją projektową Fundament zostanie wykonany przez zamawiającego. 3.1.2 Konstrukcja nośna stalowa zabezpieczona antykorozyjnie. 3.1.3 Ściany zewnętrzne warstwowe o współczynniku przenikania ciepła U nie większym niż 0,23 W/m2K. Ścianki działowe warstwowe. Wszystkie ściany zmywalne w kolorze białym. 3.1.4 Podłoga pokryta wykładziną PCV o podwyższonej odporności na ścieranie. Od spodu ocieplona i zabezpieczona antykorozyjnie. Nośność całej podłogi min. 200 kg/m2. 3.1.5 Dach ze spadkiem i odpływem wody deszczowej pokryty szczelnie papą termozgrzewalną lub membraną. Współczynnik przenikania ciepła nie większy niż U= 0,3 W/m2K. 3.1.6 W łazience okno uchylne. W pokoju - dwuczęściowe z częścią otwieralną i otwieralno - uchylną (2/3+1/3). Całość stolarki okiennej z profili PCV z szybą zespoloną U = 1,1W/m2K. Drzwi płytowe, wejściowe dodatkowo ocieplone bez samozamykacza. Wymiary stolarki zgodnie z dokumentacją rysunkową. 3.1.7 Instalacja elektryczna - rozmieszczenie elementów instalacji wg. rysunku. 3.1.8 W pokoju i łazience wentylacja mechaniczna. Kratka odprowadzająca zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi. 3.1.9 Należy wykonać otwory w podłodze pod przyszłe instalacje - średnice od 40 do 150 mm. Przewidziano 6 otworów. Rozmieszczenie wg szczegółowych ustaleń na etapie realizacji zamówienia. 3.1.10 Nad drzwiami i otworami okiennymi należy wykonać daszki z blachy powlekanej gr 0,6 mm i szerokości min. 40 cm. 3.1.11 Zamówienie nie obejmuje wyposażenia w instalację C.O., wod - kan i biały montaż. 3.1.12 Wszystkie materiały powinny posiadać atest potwierdzający ich trudnozapalność. 3.1.13 Wszystkie materiały powinny posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 3.1.14 Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 5 lat. 3.2 Oferta winna obejmować całość zamówienia 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potenciału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5A) Szczegółowe warunki Zamawiającego: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, (posiadające uprawnienia (w branżach: konstrukcyjno-budowlanej) Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 5 należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2a wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, 5) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty- dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl, Menu podmiotowe/Jednostki organizacyjne/Zarząd Budynków Miejskich/Przetargi/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i podłączenie nowych zestawów kontenerów na potrzeby laboratorium
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa nowego kontenera biurowego do wyposażenia PSZOK
Dodano: 2016-05-31 - Zakup wraz z dostawą jednego domku rekreacyjno - letniskowego dla Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA I MONTAŻ KONTENERA SOCJALNEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ SANITARNĄ ORAZ DOSTAWA BECZEK DO GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADZIONKOWIE
Dodano: 2015-03-19 - DOSTAWA KONTENERA SOCJALNEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ SANITARNĄ DO GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADZIONKOWIE
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa w formie leasingu finansowego 5 szt. kontenerów biurowych i 2 szt. kontenerów sanitarnych wraz z montażem
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa w formie leasingu finansowego 5 szt. kontenerów biurowych i 2 szt. kontenerów sanitarnych wraz z montażem
Dodano: 2014-05-23 - Zakup wraz z montażem czterech domków rekreacyjno - letniskowych dla Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
Dodano: 2014-03-28 - DOSTAWA ZAPLECZA SOCJALNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM W BARGŁÓWCE
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu kontenerów typu przenośnego na potrzeby tymczasowego zaplecza dla rozgrywania meczów piłkarskich na stadionie miejskim w Bielsku-Białej przy ul. Rychlińskiego 21
Dodano: 2013-10-30