Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż domku drewnianego, wolnostojącego, z poddaszem użytkowym wraz z wykonaniem instalacji i prac wykończeniowych, dla stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Suszku (województwo pomorskie)”

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż domku drewnianego, wolnostojącego, z poddaszem użytkowym wraz z wykonaniem instalacji i prac wykończeniowych, dla stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Suszku (województwo pomorskie)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż domku drewnianego, wolnostojącego, z poddaszem użytkowym wraz z wykonaniem instalacji i prac wykończeniowych, dla stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Suszku (województwo pomorskie). Domek drewniany parterowy z poddaszem, o konstrukcji z elementów drewnianych i materiałów drewnopochodnych, wykończony, wyposażony w instalację elektryczną, wodno- kanalizacyjną oraz instalację centralnego ogrzewania, dach dwuspadowy pokryty gontem bitumicznym wraz z warstwą papy podkładowej. Domek posadowiony na palach żelbetowych cylindrycznych lub alternatywnie na bloczkach fundamentowych, gwarantujących stabilne posadowienie domku. Wymiary: 7,5mx 5m. Architektura i konstrukcja.W obiekcie powinny znaleźć się następujące pomieszczenia: Parter: taras zadaszony przed wejściem, pokój dzienny, aneks kuchenny, łazienka; Poddasze: dwie sypialnie wydzielone ścianami oddzielającymi od korytarza i schodów Wykonanie schodów drewnianych prostych lub zabiegowych (UŁ wyklucza możliwość montażu drabiny/schodów strychowych). Malowanie ścian od strony wewnętrznej impregnatem zabezpieczającym do drewna. Malowanie dwukrotne ścian od strony zewnętrznej oraz okiennic impregnatem zabezpieczającym do drewna, z certyfikatem potwierdzającym brak konieczności wykonania powtórnego malowania w okresie trwania 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Docieplenie ścian zewnętrznych i dachu wełną mineralną grubości 10cm. Docieplenie podłogi na gruncie wełną mineralną skalną gr. 10cm. Dostawa i montaż okien 5-komorowych PCV w kolorze drewna. Wykonanie obróbek blacharskich oraz orynnowania wraz z rurami spustowymi z blachy powlekanej ocynkowanej oraz hakami montażowymi stalowymi, z odprowadzeniem wody deszczowej. Instalacje. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem punktów oświetleniowych (9 punktów) i gniazd (20 punktów). Wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z białym montażem. Wykonanie instalacji grzewczej wraz z dostawą i montażem grzejników płytowych, stalowych w ilości 5 sztuk. Wyposażenie łazienki w elektryczny pogrzewacz przepływowy, wraz z podłączeniem instalacji. Podpięcie instalacji do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Elementy wykończeniowe i wyposażenie: 1. Pokój dzienny i pokoje na poddaszu: podłoga wykończona panelami o klasie ścieralności AC5.2. Aneks kuchenny: podłoga wykończona panelami o klasie ścieralności AC5; bateria czerpalna dla zlewu; zlewozmywak ze stali nierdzewnej prostokątny jednokomorowy wpuszczany w zestawie z syfonem; szafka stojąca jako zabudowa zlewozmywaka o wymiarach 60x60x85cm z dwoma skrzydłami drzwiowymi na zawiasach taśmowych, całość wykonana z płyty laminowanej dwustronnie o grub.18mm, w kolorze BUK R-5108 wzornik PFLEJDERER , o klasie higieniczności E1; uchwyty metalowe 13cm, malowane proszkowo-satyna; szafka stojąca z drzwiczkami jednoskrzydłowymi (w środku półka) i szufladą o wymiarach 60x60x85cm. 3.Łazienka: podłoga wykończona płytkami gresowymi 30x60cm; ściany wykończone płytkami glazurowymi pionowo kładzionymi 30x60cm; brodzik akrylowy o wymiarach 90x90cm ze zintegrowaną obudową i zamontowanymi nogami; kabina o wymiarach 90x90cm półokrągła wraz z syfonem płaskim czyszczonym „od góry” (funkcja samoczyszczenia); miska ustępowa wisząca owalna RIMFREE OKRĄGŁA, deska sedesowa twarda owalna; bateria czerpalna dla umywalki stojąca; bateria czerpalna natryskowa z ręcznym natryskiem z wężykiem gumowym; wykonanie systemu podtynkowego do montażu miski ustępowej wiszącej wraz z wykonaniem pełnej zabudowy; umywalka wisząca + syfon standard. chromowany wraz z półpostumentem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące zł 00/100), Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium do postępowania przetargowego nr 29/DIR/UŁ/2017 w Dziale Inwestycji i Remontów, ul. Narutowicza 68 , 90-136 Łódź, w godzinach pracy. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:, nr konta mBank 86 1140 1108 0000 5867 7100 2001 z adnotacją - wadium do postępowania – 29/DIR/UŁ/2017. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane w zakresie robót: • instalacyjnych wod-kan • instalacyjnych • ziemnych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia po podpisaniu Umowy, najpóźniej niż w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych; dokumentu pn. „Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia", które będą świadczyć usługę i udokumentuje formę ich zatrudnienia przedstawiając: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy kwartalne sprawozdania dotyczące sposobu zatrudniania osób realizujących zamówienie zadeklarowanych przez niego w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia". Kwartalne sprawozdania powinny być dostarczone Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Kwartalne sprawozdania powinny być dostarczone Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób. W przypadku zmiany osób Wykonawca uaktualnia wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz udokumentowuje ich zatrudnienie na podstawie umowy o prace. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach