Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych

Powiat Kutnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
    Kościuszki 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kutno.pl/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego wg przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę oraz kasację tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych. Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Wykaz rodzajów tablic, ich ilości i wersji wykonania objętych zamówieniem: 1. Tablice samochodowe – ogółem 49 000 szt. w wersjach: - samochodowa zwyczajna: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa tymczasowa: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa tymczasowa badawcza: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa indywidualna: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa zabytkowa: jednorzędowa dwurzędowa 2. Tablice motocyklowo-ciągnikowe ogółem 2 300 szt. w wersjach: zwyczajna indywidualna zabytkowa tymczasowa tymczasowa badawcza 3. Tablice motorowerowe – ogółem 2 000 szt. w wersjach: zwyczajna tymczasowa tymczasowa badawcza 4. Wtórniki tablic – 1 400 szt. 5. Kasacja tablic rejestracyjnych – odbiór przez Wykonawcę własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego wg sporządzonego wykazu oraz kasacja w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic, utylizacja tablic plastikowych. Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U.2016.1038) oraz Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585). Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w czasie trwania umowy, stosownie do zapotrzebowań składanych na piśmie przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A I O/Kutno nr rachunku Nr 54 1240 3190 1111 0010 3126 5576 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.272.74.2017 na Dostawę tablic rejestracyjnych”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że: - posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym, (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.) oraz - posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach