Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostarczenie i montaż szafek metalowych wraz z systemem sterowania i zarządzania szafkami dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie, przy ul. Berylowej 7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy – koncepcji systemu sterowania i zarządzania szafkami, wraz z dokumentacją zawierającą: schemat blokowy rozwiązania, schemat ideowy ze spisem zaproponowanego sprzętu i oprogramowania, sposób komunikacji, opis zabezpieczeń i budżet mocy, b) wykonanie, dostarczenie i montaż szafek metalowych z zainstalowanym systemem sterowania i zarządzania szafkami, c) wykonanie, dostarczenie i montaż regałów i szaf metalowych, nie objętych systemem sterowania i zarządzania, d) wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym – w terminie nie później niż 7 dni, przed datą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy – zestawienia, z wykazem cen jednostkowych (netto i brutto) szafek, regałów i szaf, o których mowa w pkt b) i c), oraz kart i opasek NFC, a zestawienie to, po podpisaniu przez strony umowy, stanie się jej integralną częścią, e) wykonanie testów poprawności działania systemu sterowania i zarządzania szafkami obejmujących scenariusze zarządzania użytkownikami, normalnej eksploatacji oraz awaryjne, f) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji systemu sterowania i zarządzania szafkami g) przeszkolenie od 2 do 5 pracowników użytkownika, pod kątem administrowania systemem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną