Przetargi.pl
Wykonanie doraźnego zabezpieczenia konstrukcji nabrzeża (umocnienia brzegowego) Wyspy Puckiej na odcinku I i III

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie doraźnego zabezpieczenia konstrukcji nabrzeża (umocnienia brzegowego) Wyspy Puckiej na odcinku I i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie doraźnego zabezpieczenia konstrukcji nabrzeża (umocnienia brzegowego) Wyspy Puckiej na odcinku I i III. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie zabudowy skarpy nadwodnej kiszkami faszynowymi o średnicy 10 cm i rozstawie co 1,0 m, ułożonymi na geowłókninie o gęstości minimum 159 g/m3 i wypełnieniem przestrzeni między kiszkami grubym kruszywem (recyklingiem) o średnicy 10 - 70 mm, - oczyszczenie powierzchni skarpy nawodnej z gruzu i/lub krzewów i uformowanie nachylenia 1:1,5 do 1:2,0, przed wykonaniem umocnienia, 2) wykonanie tymczasowej platformy (półki), przed istniejącą ścianką szczelną, z materacy piaskowo - jutowych, wykonanych z piasku / kruszywa o grubości do 30 mm, wbudowanego w geowłókninę o gęstości 180 g/m3, o grubości materaca minimum 0,3 m i szerokości minimum 2,0 m, - oczyszczenie dna z występujących elementów (gruzu, bloków betonowych, korzeni, itp.) przed ułożeniem materacy. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego, 2) uzyskania niezbędnych uzgodnień, zezwoleń związanych z zajęciem ulic i pasów drogowych oraz poniesienia wszelkich kosztów wynikających z tego tytułu, jak również do wykonania wszelkich prac wynikających z ww. zezwoleń, 3) wykonania oznakowania terenu budowy (tablica informacyjna w widocznym miejscu) zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 5) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 7) uzgodnienia harmonogramu prac oraz oznakowania nawigacyjnego z RZGW - wykonanie oznakowania na czas budowy i po jej zakończeniu, 8) powiadomienia RZGW i ZDiTM o rozpoczęciu prac, 9) wykonania dokumentacji powykonawczej i geodezji powykonawczej z określeniem miejsc ułożenia materacy, wykonania zabezpieczeń i uformowania skarpy, 10) wykonania atestu nurkowego z przeglądu czystości dna w rejonie prowadzonych prac oraz inwentaryzację ułożenia i przylegania materacy do ścianki, 11) opracowanie planu BIOZ, który będzie uwzględniał specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Zamawiający zaleca transport drogą wodną i wykonywanie prac z wody. 6. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuka budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 3) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; 4) zmiany sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert; 5) użycia innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452430002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach