Przetargi.pl
Wykonanie dokuemntacji projektowo-kosztorysowej: Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Mońkach

Gmina Mońki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7162587 , fax. 085 7162587
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
    ul. Słowackiego 5A 5A
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 085 7162587, fax. 085 7162587
    REGON: 00052619100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dokuemntacji projektowo-kosztorysowej: Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Mońkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie ogólne: 1. Wykonanie przedmiotowej dokumentacji technicznej winno obejmować: a) sporządzenie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej całości zadania: wymiary sali 20m x 30m wraz z zapleczem socjalno - szatniowym na 50 osób. b) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej: - projekt budowlany ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej format PDF), - projekty wykonawcze ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej format PDF), - przedmiar robót ( 6 egzemplarzy + 1 egz. w wersji elektronicznej format PDF), c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ( 6 egzemplarzy + 1 egz. format PDF) d) opracowanie kosztorysów inwestorskich ( 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 w wersji elektronicznej Norma) dla zakresu objętego projektami wykonawczymi. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich prawomocnych pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118), na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego. 3. Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie określonym w umowie wraz z prawomocnymi oryginałami dokumentów, uzgodnień, opinii, pozwoleń, wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Określenie szczegółowe: 1. Przedmiotowa dokumentacja techniczna musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. musi być opracowana z należytą starannością, musi zapewnić wymagane funkcje, musi gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Dokumentacja winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania koncepcji funkcjonalno - przestrzennej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia i dokonywania ewentualnych korekt koncepcji przed jej ostatecznym zatwierdzeniem przez Zamawiającego. 4. Dokumentacja projektowa: 4.1. Dokumentacja projektowa - wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004, Nr 202, poz. 2072 ze zm.) 4.2. Do projektu budowlanego należy dołączyć informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenia projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto należy opracować dokumentację geologiczno - inżynierską. Wykonana dokumentacja winna przewidywać etapowanie robót budowlanych realizowanych na jej podstawie. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych i technologicznych. Należy opracować projektowo i kosztowo ewentualne rozwiązania wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym oraz innymi przeszkodami. 4.3 Projekty wykonawcze - stanowią uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego, zawierają szczegółowe rozwiązania projektowe ( określone w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - rysunki, wyjaśnienia opisowe), o stopniu dokładności niezbędnym dla przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Etapowanie prac projektowych: I etap - wykonanie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, II etap - opracowanie projektu budowlanego III etap - wykonanie projektów wykonawczych IV etap - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem etapowania inwestycji. Opracowania te winny zawierać wymagania niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz sposobu oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. V etap - wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389) oraz przedmiarów robót. W opracowaniu należy ująć pełny zakres rzeczowy robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji ( w tym ewentualne odwodnienie wykopów czy wymianę gruntu). Wartość kosztorysu inwestorskiego obejmować winna technologię z elementami wyposażenia. Szczegóły układu kosztorysu będą na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004 Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Wykonawca na wniosek Zamawiającego będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie: - stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, - uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy bądź też inspektora nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1 do SIWZ), b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (zał. Nr 2 do SIWZ), c) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. c) wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dokumentacji projektowo-kosztorysowych podobnej do przedmiotu zamówienia (tj. wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych sal sportowych lub sal gimnastycznych o powierzchni użytkowej min. 700 m2 każda) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (zał. Nr 4 do SIWZ). Wymagane dokumenty, o których mowa wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń. 5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 5. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; f) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi, h) oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII pkt 2 lit. a) dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach