Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2013-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana stolarki w Szkole Podstawowej Nr 5 i Zespole Spółdzielni Oświatowej w Ostrowie Wielkopolskim. I. CZĘŚĆ I: wymiana stolarki drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Grabowskiej w Ostrowie Wielkopolskim: Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę stolarki drzwiowej: a) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi aluminiowych - 4szt., b) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi stalowych (do byłej kotłowni) - 1 szt., c) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie , malowanie), d) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. II. CZĘŚĆ II: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Zespołu Szkół Oświatowych przy ul. Waryńskiego w Ostrowie Wielkopolskim: Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę stolarki drzwiowej: a) wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi aluminiowych - 4szt, b) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie, malowanie), c) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. 2. Wymianę stolarki okiennej: a) wykucie z muru parapetów zewnętrznych i wewn. i wstawienie nowych - 35 szt., b) wykucie z muru i wstawienie nowych okien PCV- 35 szt. c) obróbka na gotowo ościeży po robotach budowlanych (gładzie, malowanie), d) usunięcie rozebranych materiałów budowlanych wraz z utylizacją. UWAGA! Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej nastąpi podczas trwających robót termomodernizacyjnych. III. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. SST wymiana stolarki i ślusarki - załącznik nr 8, 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Spółdzielni Oświatowej - przedmiar (pomocniczy) - załącznik nr 9, 3. Wymiana stolarski SP nr 5 - przedmiar (pomocniczy) - załącznik nr 10, 4. Zestawienie stolarki - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SST i zestawienia stolarki, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: a) w odniesieniu do I części zamówienia: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), b) w odniesieniu do II części zamówienia: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25