Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia stropodachów metodą wdmuchnięcia granulatu budynków Gminy Grębocice

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia stropodachów metodą wdmuchnięcia granulatu budynków Gminy Grębocice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące budynki: 1.Szkoła Podstawowa w Grębocicach - Powierzchnia do docieplenia - 691,90 m2. Grubość warstwy - 25 cm 2. Gimnazjum w Grębocicach - Powierzchnia do docieplenia 1.080,50 m2. Grubość warstwy - 20 cm 3. Urząd Gminy w Grębocicach - Powierzchnia do docieplenia 345,00 m2. Grubość warstwy - 25 cm 4.Ośrodek zdrowia w Grębocicach - Powierzchnia do docieplenia 350,00 m2. Grubość warstwy - 25 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie otworów technologicznych. 2. Wykonanie wdmuchnięcia granulatu w przestrzeń stropodachu zgodnie z grubością warstw jak wyżej. 3. Zamknięcie otworów technologicznych, wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS, grubości 5.2 mm, po uprzednim zagruntowaniu podłoża.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) tj. do 10.06.2009 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Urzędu Gminy: Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku: 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 z dopiskiem Przetarg na posadzki w Szkole Podstawowej w Grębocicach Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, w Kasie w godz. 8.00 - 13.00 (nie później niż do godz. 10.00 w dniu 10.06.2009 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! W przypadku wpłaty wadium gotówką, należy dostarczyć dokument potwierdzający przez Bank dokonanie przelewu pieniędzy z konta Wykonawcy na konto Urzędu Gminy. Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie UG Grębocice do dnia 10.06.2009 r. do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia (związane z wykonaniem wdmuchnięcia granulatu w przestrzeń stropodachu, o łącznej powierzchni co najmniej 10 000,00 m2 ) - udokumentują posiadanie przez Kierownika robót odpowiednich uprawnień i członkostwa w Izbie Budowlanej. - udzielą min. 5 lat gwarancji na wykonane roboty - wniosą wadium w wymaganym terminie - do oferty dołączą zestawienie kosztów zgodnie z załącznikiem nr 6 Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia - związane z wykonaniem wdmuchnięcia granulatu w przestrzeń stropodachu, o łącznej powierzchni co najmniej 10 000,00 m2 (np. referencje, opinie, listy intencyjne, protokóły odbiorów robót), e)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f)aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w rozdziale III SIWZ; g)kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. h)zestawienie kosztów zgodnie z załącznikiem 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach