Powiat Wołomiński ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
ul. Prądzyńskiego 3 3
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
REGON: 01326934400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dobudowy klatki schodowej ewakuacyjnej w Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie - etap II roboty wykończeniowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dobudowy klatki schodowej ewakuacyjnej w Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie - etap II roboty wykończeniowe. Zakres robót objętych zamówieniem: - Dostawa i montaż kompletnych klap dymowych w ilości czterech sztuk - Wykonania pokrycia dachu nad klatką - Docieplenie ścian zewnętrznych klatki schodowej - Położenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych - Malowanie ścian i sufitów . - Położenie terakoty na chodach i podłodze klatki - Zagospodarowanie terenu wokół klatki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: książka przedmiarów stanowiąca załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-( załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową - sporządzony zgodnie z książką przedmiarów stanowiącą załącznik do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferentów mających siedzibę poza terytorium RP należy złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Parafowane istotne postanowienia umowy (zał. nr 4 do SIWZ). 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 przedsięwzięć budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości minimum 100.000 zł brutto, potwierdzone odpowiednimi dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie robót budowlanych w budynku Domu Pomocy Społecznej Na Bachusa w Warszawie przy ul. Bachusa 7, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na filię Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu
Dodano: 2013-09-23 - Remont pomieszczeń Bielańskiego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz remont schodów i podjazdu dla wózków inwalidzkich
Dodano: 2013-09-19 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu
Dodano: 2013-07-11 - Wykonanie obiektu Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na filię Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu.
Dodano: 2010-12-06 - Wymiana grzejników w budynku mieskalnym DPS Sadowa
Dodano: 2010-10-04 - Termomodernizacja ścian szczytowych bloku żywieniowego budynku DPS Sadowa
Dodano: 2010-09-24 - Wykonanie remontu elewacji i pokrycia dachowego na budynku kaplicy wraz z budynkiem mieszkalnym i łącznikami.
Dodano: 2010-09-24 - Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego scian piwnic oraz wykonanie drenażu opaskowego Pawilonów 4 i 5
Dodano: 2010-09-23 - Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnych systemów sygnalizacji pożaru w pawilonach nr 1, 3 i 14
Dodano: 2010-09-22