Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2281930 , fax. 32 2281498
- Data zamieszczenia: 2015-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 2281930, fax. 32 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dostawca gwarantuje: a)terminowość dostaw: do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia drogą pisemną- faksową lub drogą elektroniczną; b)godziny dostaw do 13.00 - miejsce dostaw - apteka szpitalna ul.1 Maja 9 Siemianowice Śląskie 41-100. c)zamówienia realizowane w pełnych, oryginalnych opakowaniach produktu leczniczego, wyrobu medycznego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, co do ilości, jakości, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie d)W przypadku dostaw cito w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 5 godzin od chwili złożenia zamówienia. e)potwierdzanie zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, z podaniem pozycji, które nie zostaną zrealizowane i podaniem przyczyny, terminu realizacji f)realizację reklamacji w okresie od 1 dnia do 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad fizycznych towaru, jak również wad jakościowych; Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii towaru na wolną od wad w ciągu 1 dnia w przypadku wad jakościowych oraz w ciągu 2 dni od chwili złożenia reklamacji w przypadku pozostałych. Reklamacje będą składane przez Zamawiającego na piśmie i faksem lub drogą mailową niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Reklamowany towar zwracany jest do Dostawcy jego środkami transportu lub na koszt Dostawcy; g)posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu; h)termin ważności produktu leczniczego, wyrobu medycznego minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zwraca dostarczony towar na koszt dostawcy , w przypadku krótszego niż wskazany terminu ważności. i)Każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu medycznego oraz opakowania zbiorcze muszą posiadać etykiety handlowymi w języku polskim, zawierającymi: nazwę handlową zgodnie ze złożoną ofertą handlową, parametry produktu leczniczego , wyrobu medycznego, ilości sztuk w opakowaniu, nazwy producenta, nr serii i daty ważności. j)na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów szewnych będzie podany nr serii oraz data ważności. k)że każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek). l)Iż w przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Dostawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy. 2.Charakterystyka nici. Materiały szewne powinny charakteryzować się : -gładką, jednolitą powierzchnią, pozbawioną zagłębień i łączeń -jednorodną grubością na całej swojej długości -plastycznością i podatnością na odkształcenia, podczas używania -wytrzymałością na zerwanie, podczas używania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa nici oraz materiałów szewnych dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych produktów stosowanych do zamykania ran oraz innych wyrobów medycznych
Dodano: 2016-05-11 - Dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa nici chirurgicznych - powtórka
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa igieł i materiałów szewnych dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 05/16
Dodano: 2016-03-08