Przetargi.pl
Wykonanie dla obszaru gminy Narew, powiatu hajnowskiego, woj. podlaskie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych.

Powiat Hajnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823371 , fax. 085 6824220
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Hajnowski
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823371, fax. 085 6824220
    REGON: 05065858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dla obszaru gminy Narew, powiatu hajnowskiego, woj. podlaskie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla obszaru gminy Narew powiatu hajnowskiego modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i budynków polegającą na założeniu ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych. Zamówienie obejmuje założenie ewidencji dla 40 obrębów gminy Narew powiatu hajnowskiego , założenie około 600-700 punktów osnowy szczegółowej lub pomiarowej na terenie gmin objętych opracowaniem oraz nawiązanie punktów około 1800-1900 punktów osnów scaleniowych i z przeliczeń do osnowy szczegółowej. Obszar opracowania : 17 849 ha, szacunkowa liczba budynków: około 9 000 ; szacunkowa liczba budynków podlegających pomiarowi: około 4 000(nie dotyczy pomiarów kontrolnych) , szacunkowa liczba lokali :około 145 Zakres prac objętych zamówieniem szczegółowo określają warunki techniczne, stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie dzieli się na 2 etapy. Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie : I etap - do dnia 12 grudnia 2014r. II etap-do dnia 29 maja 2015 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach