Przetargi.pl
Wykonanie deszczowni stałej na Szkółce leśnej

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, Rzeszowska 198
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158766211
  • Data zamieszczenia: 2023-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    Rzeszowska 198
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 158766211
    REGON: 830017720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie deszczowni stałej na Szkółce leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących zadania pod nazwą „Wykonanie deszczowni stałej na Szkółce Leśnej”.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: przedmiar robót, dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ:- Przedmiar robót– załącznik nr 1a-1c,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 2 a-2c,- Dokumentacja projektowo-techniczna- załącznik nr 3, 3a-3d (projekt wykonawczy)Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym /5 lat/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232121-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w banku BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 zdopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonanie deszczownistałej na Szkółce Leśnej”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpodanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadiumwniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lubporęczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinnowynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wterminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwotywadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jegowystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. OfertaWykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub niebędzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożywniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanieodrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającychgwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalniekwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wokolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunkuudziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 800 000 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływatermin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie): zrealizował (ukończył) co najmniej dwie roboty budowlaneodpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (polegające na budowie lub przebudowie lubrozbudowie systemu nawadniania (deszczowni na szkółce leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą) o wartości co najmniej: 1 000 000,00 zł bruttokażda, odpowiednio potwierdzona, że została wykonana w sposób należyty.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, żedysponuje lub będzie dysponować: na czas realizacji zamówienia, co najmniej:- jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1133) irozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,posiadający minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lubrobót lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej robotybudowlanej w zakresie systemu nawadniania (deszczowni).- po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiebez ograniczeń, tj.:b2) kierownik robót w specjalności w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówieniab3) kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga od osób wymienionych ppkt b2), b3) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego dla danej specjalności.Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220), uzna obywatelom państw członkowskich UniiEuropejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowisko, jeżeli kwalifikacje teswym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, októrych mowa w rozdziale 9 SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łączniewszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 7.1. ppkt 2) lit. a) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzywykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którymmowa w pkt 7.1. ppkt 2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługiwykonają poszczególni Wykonawcy. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną