Przetargi.pl
„WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU MUZEUM MIASTA PABIANIC”

Muzeum Miasta Pabianic ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Stary Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2153982, 2155487, , fax. 42 2153982, 2155487
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Miasta Pabianic
    Stary Rynek 42371
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 2153982, 2155487, , fax. 42 2153982, 2155487
    REGON: 47093140900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU MUZEUM MIASTA PABIANIC”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na WYKONANIE, DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ I MONTAŻ NOWEJ DREWNIANEJ STOLARKI OKIENNEJ o określonej przez Zamawiającego klasie odporności na włamanie w budynku Muzeum Miasta Pabianic polegające na wykonaniu wyżej wymienionych robót na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do zamówienia i zgodnie z zakresem zamieszczonym w opz , we wzorze umowy oraz materiałami udostępnionymi przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie nowej stolarki drewnianej okiennej wg zestawienia stolarki okiennej (pod potrzeby Zamawiającego w klasie RC1 i RC3/RC4), demontaż starej stolarki okiennej, usunięcie krat metalowych wraz z wykonaniem niezbędnych miejscowych napraw w tynku, montaż wykonanej nowej stolarki okiennej wraz z niezbędnymi obróbkami murarskimi, wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego KOSZTORYS OFERTOWY – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2a do specyfikacji - stanowiący potwierdzenie zaproponowanej w formularzu ofertowym wartości oraz stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron; 2) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY w wysokości 5 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie - patrz: zapisy SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach