Przetargi.pl
WYKONANIE DEKORACJI ŚWIETLNEJ NA CZAS TRWANIA ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ORAZ DEKORACJI ŚWIETLNEJ W OKRESIE DNI ZIELONEJ GÓRY. REMONTY ELEMENTÓW ŚWIETLNYCH I UZUPEŁNIAJĄCYCH, CZĘŚCI NAPRAWCZE I SERWISOWE

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE DEKORACJI ŚWIETLNEJ NA CZAS TRWANIA ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ORAZ DEKORACJI ŚWIETLNEJ W OKRESIE DNI ZIELONEJ GÓRY. REMONTY ELEMENTÓW ŚWIETLNYCH I UZUPEŁNIAJĄCYCH, CZĘŚCI NAPRAWCZE I SERWISOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest montaż i demontaż dekoracji świetlnych na terenie Miasta Zielona Góra w okresie Świąt Bożego Narodzenia oraz obchodów Dni Zielonej Góry wraz z wykonaniem niezbędnych napraw i zakupem elementów naprawczych, serwisowych i montażowych. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 3.3. Zakres prac do wykonania wyszczególniony został w Tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr I.4 do SIWZ. 3.4. Wykaz dekoracji świetlnych oraz elementów wspomagających, będących w posiadaniu Urzędu Miasta Zielona Góra stanowi załącznik nr I.5 SIWZ. 3.5. Wykaz miejsc podlegających dekorowaniu świetlnemu w 2017 roku zawarty jest w załączniku nr I.6 do SIWZ. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1. kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł stanowiącej załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 2. kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.), 3.7 Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51110000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach