Przetargi.pl
WYKONANIE CZYNNOŚCI INŻYNIERA KONTRAKTU dla zadania: Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa poprzez przebudowę i doposażenie istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Gryficach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE CZYNNOŚCI INŻYNIERA KONTRAKTU dla zadania: Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa poprzez przebudowę i doposażenie istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania : Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa poprzez przebudowę i doposażenie istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Gryficach. Zadanie inwestycyjne objęte jest projektem autorstwa Tomasza Grafa prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Projektowo-Budowlana PROBUD w Szczecinie. Miejsce realizacji zadania inwestycyjnego: SOR i pomieszczenia przyległe w SPZZOZ w Gryficach. Czas realizacji: - etap przygotowania inwestycji około 3 miesięcy, - etap realizacji projektu /około 8 miesięcy/, - etap po zakończeniu realizacji projektu / 3 lata, nie krócej niż okres gwarancyjny/. I.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia 1.Wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania: /Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa poprzez przebudowę i doposażenie istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Gryficach/. 2.Zamówienie obejmuje czynności Inżyniera Kontraktu występujące na etapach: a/udział w pracach komisji przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych; b/realizacji robót budowlanych; c/odbioru i przekazania obiektu do eksploatacji; d/rozliczenia finansowego robót oraz okresu gwarancyjnego. 3.Podstawowe funkcje sprawowane, w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO, przez Inżyniera Kontraktu /zwanego w dalszej treści specyfikacji WYKONAWCĄ/ oraz zakres jego odpowiedzialności są następujące: 1/inspektor nadzoru inwestorskiego - sprawowanie, przez osoby fizyczne posiadające kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, funkcji nadzoru na placu budowy określonych w Art. 25 i 26 Prawa Budowlanego; 2/inwestor zastępczy - sprawowanie, w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO, czynności określonych w Art. 18 Prawa Budowlanego; 3/koordynator czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego - osoba fizyczna przewidziana w Art. 27 Prawa Budowlanego; 4/ zarządzanie finansowe - kontrola i zatwierdzanie przejściowych świadectw płatności, zatwierdzanie planu płatności wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja stawek za roboty dodatkowe i zamienne; 5/bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym - przestrzeganie prawidłowości realizacji kontraktu na roboty budowlane, podejmowanie bezstronnych decyzji oraz wydawanie poleceń wykonawcy prac budowlanych; 6)mediacja w sporach pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego; 7/przygotowanie dokumentów niezbędnych w toku realizacji inwestycji - świadectwa płatności, protokołów i raportów; 8/wspieranie działań ZAMAWIAJĄCEGO - udział w kwalifikacji kosztów, pilnowanie zgodności robót z zawartym kontraktem, formułowanie wniosków, analiza zagrożeń, monitorowanie wymagań związanych z realizacją zadania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko. 4.Szczegółowy zakres czynności WYKONAWCY określony jest we wzorze umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do specyfikacji. 5.WYKONAWCA jest zobowiązany do zapoznania się, przed złożeniem oferty, w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, z dokumentacją projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego oraz do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu przyszłej przebudowy. Dokonanie tych czynności będzie potwierdzone obustronnie podpisanym protokołem zapoznania się z dokumentacją i dokonania wizji lokalnej - Załącznik Nr 3. Wizja lokalna odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu z ZAMAWIAJĄCYM terminu dokonania wizji. Wizja lokalna może się odbyć wyłącznie przed upływem wyznaczonego w niniejszej SIWZ terminu składania ofert. W tym celu należy kontaktować się z Kierownikiem Działu Technicznego, pod nr tel. 091 38 42 061 wew. 419, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00. 6.ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 3.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 1, tj.: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/. 2.Dokumenty ubezpieczeniowe - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 PLN. 3.Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia: a/obowiązujące aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, z określeniem specjalności odpowiednich do przedmiotu zamówienia, b/aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /Załącznik Nr 2 do specyfikacji/; Uwaga: WYKONAWCA wskaże do wykonania niniejszego zamówienia, co najmniej następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: A/Kierownika zespołu - zarządzającego kontraktem posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, B/Inspektora nadzoru - inżyniera budowlanego posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności budowlanej, Inżynier budowlany winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Inżynier budowlany powinien posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. C/ Inspektora nadzoru - inżyniera sanitarnego, posiadającego wyższe wykształcenie techniczne. Inżynier sanitarny winien posiadać uprawnienia budowlane instalacyjne do kierowania bez ograniczeń robotami związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne i gazowe oraz urządzenia i sieci klimatyzacji i wentylacji, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. D/ Inspektora nadzoru - inżyniera elektryka, posiadającego wyższe wykształcenie techniczne.. Inżynier elektryk winien posiadać uprawnienia budowlane instalacyjne do kierowania bez ograniczeń robotami związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. E/ Specjalistę ds. finansowych - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniają w/w warunki; 6.Opracowany przez WYKONAWCĘ dokument /Program Jakości Usług/ zapewniający jakość usług Inżyniera Kontraktu, szczegółowo opisujący sposób zapewnienia jakości usług, obejmujący między innymi: 1/organizację i sposób wykonywania funkcji Inżyniera Kontraktu; 2/metody i sposób monitoringu zadania; 3/sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; 4/metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; 5/sposób odbioru robót; 6.tryb składania oraz treść raportów z przebiegu i realizacji prac oraz sprawozdań o przepływie środków z dofinansowania; 7.system zapewnienia jakości prowadzonych usług. Uwaga: W przypadku posiadania, przez WYKONAWCĘ certyfikatu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001 - 2000 w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, lub Inwestora Zastępczego nie jest wymagane przedłożenie /Programu jakości Usług/. Kopia certyfikatu winna być, w takim przypadku, dołączona do oferty. Wskazane jest, aby WYKONAWCA przedstawił dokumenty potwierdzające /np. opinie, referencje/, że posiada odpowiednie doświadczenie i należycie zrealizował usługi w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu lub usługi o podobnym charakterze. Określone wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach