Przetargi.pl
Wykonanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiór, transport i utylizację odpadów pochodzących z tych urządzeń.

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiór, transport i utylizację odpadów pochodzących z tych urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających wody deszczowe oraz odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów pochodzących z tych urządzeń. Wykaz urządzeń podczyszczających stanowi załącznik A do wzoru umowy. Wymagany zakres prac: 1. Przygotowanie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu przed przystąpieniem do prac. 2. Dojazd samochodu technicznego do urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe i określenie pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego ilości odpadów do usunięcia. 3. Zgłoszenie do Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu rozpoczęcia prac. 4. Dojazd cystern asenizacyjnych do urządzeń. 5. Przegląd oraz kontrola pracy urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe, w tym: - kontrola stanu ogólnego urządzeń; - kontrola stanu technicznego sekcji, w której magazynowane są odpady; - przegląd i konserwacja elementów wewnętrznych - przegród przelewowych, komory próbnika itp. 6. Odbiór odpadów z urządzeń. 7. Kompleksowe czyszczenie elementów wewnętrznych urządzeń środkiem przeznaczonym do tego rodzaju prac. 8. Transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych odebranych z urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. 9. Po zakończonych pracach serwisowych zalanie separatorów czystą wodą. 10. Założenie książek serwisowych dla nowych urządzeń według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. 11. Wpis do książek serwisowych poszczególnych urządzeń raportu z dokonanych czynności serwisowych oraz z oceny stanu urządzeń. 12. Przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności Wykonawca wykaże posiadanie ważnych decyzji w zakresie w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych na terenie powiatu Opole i powiatu opolskiego, o której mowa w art. 17 ust.1 pkt 1 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) i w zakresie transportu i utylizacji odpadów, o której mowa w art. 28 ust.1 w/w. ustawy. Ilość odpadów określona w ww. decyzjach nie może być mniejsza niż ilość odpadów zebranych i planowanych do zebrania przez wykonawcę w bieżącym roku. 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do SIWZ, oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów niebezpiecznych z urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe, podczas których w trakcie jednego zlecenia odebrano, przetransportowano i unieszkodliwiono ww. odpady w ilości nie mniejszej niż 500m3 z co najmniej 50 urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wzór wykazu załączono do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie w formie wykazu sprzętu, który będzie zawierał: - co najmniej 3 zestawy samochodowe do czyszczenia urządzeń o pojemności co najmniej 20 000 dm3 - 3 zestawy samochodowe do czyszczenia urządzeń o pojemności co najmniej 10 000 dm3. Jeżeli wykonawca w chwili składania oferty nie dysponuje ww. potencjałem technicznym, do wykazu dołącza pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni potencjał techniczny do realizacji zamówienia. Wzór wykazu załączono do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie w formie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także wykonywanych czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz winien zawierać co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach