Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00848 Warszawa, ul. Żelazna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
REGON: 1260578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czterech wielkoformatowych grafik na ścianach 4 szybów wind na stacjach I linii metra w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie czterech wielkoformatowych grafik pn. Murale metra - pociąg do sztuki na podstawie projektu wyłonionego w konkursie projektów zgłoszonych do Budżetu Partycypacyjnego na rok 2018, na 4 pustych ścianach 4 szybów wind, zlokalizowanych przy stacji Imielin i Stokłosy I linii metra w Warszawie na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz Kartą Projektu, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ. W związku z obowiązującą rękojmią na wykonane szyby windowe wraz z windami na stacji Stokłosy (termin rękojmi upływa z dniem 11.04.2022 r.), w zakresie wykonania murali na stacji Stokłosy, Wykonawca musi uzgodnić możliwość wykonania murali z wykonawcą szybów windowych ZBW Elektronika Sp. z o.o. a tym samym Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia na piśmie do ZBW Elektronika Sp. z o.o. w terminie nieprzekraczającym 3 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. W przypadku braku możliwości uzyskania takiej zgody, Wykonawca przejmie rękojmię na zasadach określonych dla wykonawcy szybów windowych – ZBW Elektronika Sp. z o.o. na te ściany szybu windowego, na których będą wykonane murale. W związku z obowiązującą rękojmią na wykonane szyby windowe wraz z windami na stacji Imielin (termin rękojmi upływa z dniem 07.10.2018 r.), w zakresie wykonania murali na stacji Imielin, Wykonawca musi uzgodnić możliwość wykonania murali z wykonawcą szybów windowych ZBW Elektronika Sp. z o.o., a tym samym Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia na piśmie do ZBW Elektronika Sp. z o.o. w terminie nieprzekraczającym 3 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. W przypadku braku możliwości uzyskania takiej zgody, Wykonawca przejmie rękojmię na zasadach określonych dla wykonawcy szybów windowych – ZBW Elektronika Sp. z o.o. na te ściany szybu windowego, na których będą wykonane murale. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71315000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Citibank nr 80 1030 1508 0000 0005 5005 5074. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 6. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (oraz w rozdziale XIV pkt 8 niniejszej SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz z informacją z otwarcia ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 5 pkt 1) lit. b) niniejszej SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 5 pkt 1) lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 6 stosuje się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2022-10-26Przebudowa / remont budynku delegatury MUW w Ciechanowie.
- Dodano: 2020-10-07Wykonanie prac związanych z usunięciem kolizji energetycznej na terenie działek o numerach ewidencyjnych 29/1 i 30 w obrębie 17 przy ul. Stefana Bryły 10 w Pruszkowie.
- Dodano: 2019-11-28Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunlanych, będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunlanych Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dodano: 2019-08-09Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w Kępie Celejowskiej – etap I.
- Dodano: 2019-07-15„Wykonanie instalacji wodociągowej na terenie Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie o długości 194,9 m.”
- Dodano: 2018-12-03Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych, będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki, administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dodano: 2018-05-22Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunlanych, bedących wlasnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki, administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dodano: 2017-12-06Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunlanych, bedących wlasnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki, administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dodano: 2016-12-07Konserwacja w branży kominiarskiej w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy oraz lokalach 100% własności m.st Warszawy znajdujących się w budynkach wspólnotowych na terenie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście, Administracji Domów Komunalnych nr 1,2,3,4,5,6
- Dodano: 2016-11-14Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez ZBK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim