Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8407300 , fax. 074 8407376
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8407300, fax. 074 8407376
REGON: 89107483000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadpracy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla osób bezrobotnych z Powiatu Wałbrzyskiego. Łącznie szkoleniami zostanie objętych 35 osób bezrobotnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają warunki szczególne: 5.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 6.posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej 7.dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym opisanych w załączniku nr 1 -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- do siwz (dla każdego z pakietu z osobna) tj.: 1 w zakresie pakietu nr 1 - Recepcjonista z nauką języka obcego osobami, które dysponują (uwaga - ilekroć poniżej mowa o Tabeli zamawiający rozumie przez to odpowiednią Tabelę z załącznika nr 1 do siwz pn: :szczegółowy opis przedmiotu zamówienia): 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11 i: a)doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11, lub b)doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności administracyjne z zakresu obsługi hotelowej na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania . 2.Wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 1 w pozycji 12 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania 2. w zakresie pakietu nr 2 - Kelner - barman z nauką języka obcego dla początkujących osobami, które dysponują: 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 3 do 7, 2.wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w tabeli Nr 2 w pozycji 11 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 3.wykształceniem minimum średnim i doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 12, 4.wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 10. 3.w zakresie pakietu nr 3 - Grafika komputerowa na potrzeby reklamy i marketingu osobami, które dysponują: wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, chociażby z jednego zagadnienia określonego w Tabeli Nr 3 w pozycji od 1 do 12, 2)Dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21: a)wykształceniem wyższym informatycznym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21 lub b)wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym z zakresu tworzenia materiałów reklamowo - marketingowych zdobyte na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21. 4.w zakresie pakietu nr 4 - Pracownik biura podróży z obsługą komputera i nauką języka obcego, które dysponują: 1)wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności związane z obsługą ruchu turystycznego na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 2)wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w tabeli Nr 4 w pozycji 10, 3)wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w Tabeli Nr 4 w pozycji 11. 8.wykonali lub wykonują minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia (w zależności od części przedmiotu zamówienia (pakietu) na które wykonawca złoży ofertę to wykonana usługa winna obejmować zakres wynikający z ilości ww. części) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian; 2.Aktualny dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem ich doświadczenia zawodowego, uprawnień oraz z podaniem ich wykształcenia; 5.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania usług, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia 6.Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług .
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie warsztatu Jak uczyć matematyki na każdym etapie edukacyjnym? Szkolenia organizowanego w ramach różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego.
Dodano: 2016-07-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-07 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-06 - szkolenia dla bezrobotnych
Dodano: 2016-06-24 - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego w podziale na 12 zadań.
Dodano: 2016-06-03 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-04-29 - ZP/03/2016
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie szkoleń skierowanych do pracowników Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w ramach projektu pn.: Dostosowanie obiektu Waligóra w Sokołowsku do prowadzenia opieki długoterminowej nad osobami starszymi, niesamodzielnymi i przewlekle chorymi KURS KWALIFIKACYJNY W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWO OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ przeznaczony dla pielęgniarek.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/02/2016
Dodano: 2016-04-05 - Przetarg nieograniczony na usługę szkoleniową wraz z wynajmem sali szkoleniowej wyposażonej w zaplecze techniczne i multimedialne oraz zapewnienie usługi gastronomicznej lub cateringowej.
Dodano: 2016-03-30