Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie częściowej rozbiórki Magazynu nr 17 zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Indyjskiej 4 na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa rozbiórka Magazynu nr 17, wywiezienie spalonych elementów, uprzątnięcie pogorzeliska, wykonanie robót zabezpieczających oraz pobranie próbek ze składowanego towaru w Magazynie nr 17 zlokalizowanym przy ul. Indyjskiej 4 w Gdyni. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót na podstawie „Ekspertyzy technicznej – część I dotyczącej stanu technicznego konstrukcji żelbetowej magazynu składowania śruty sojowej nr 17 i trzech stanowisk wydawania śruty nr 401, 402, 403 zlokalizowanych w porcie Gdynia przy ul. Indyjskiej 4 oraz określającej możliwości użytkowania obiektów budowlanych znajdujących się w niedalekiej odległości od ww. pożaru” opracowanej przez mgr inż. Eugeniusza Grzesia i mgr inż. Łukasza Sulewskiego w lipcu 2020 roku, obejmujących w szczególności: 1) demontaż spalonych i stanowiących zagrożenie elementów magazynu, w tym elementów konstrukcyjnych dachu, poszycia dachu oraz elementów instalacji odgromowej; 2) demontaż elementów stalowych estakady transportowej wewnątrz magazynu oraz pozostałych elementów wyposażenia technologicznego magazynu; 3) zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.:Dz.U.2020.797), w tym wywóz na składowisko odpadów; 4) uprzątnięcie pogorzeliska ze spalonych elementów zalegających w oraz wokół magazynu, na posadzce oraz na ładunku w magazynie; 5) pobranie próbek z towaru składowanego w komorach magazynowych, zgodnie z zaleceniami: a) próby należy pobrać przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, b) należy pobrać próby poglądowe z miejsc bezpiecznych, niezagrażających życiu i zdrowiu osób pobierających próby, c) pobrane próby poglądowe należy zbadać w zakresie 3 (słownie: trzech) kryteriów: • wilgotności, • zapachu, • wyglądu; d) Wykonawca może pobrać próby samodzielnie lub zlecić pobranie prób innemu podmiotowi. 6) umożliwienie dostępu do obiektu byłemu użytkownikowi BTZ Sp. z o.o. celem wywiezienia przez jego właściciela towaru znajdującego się w komorze nr II i komorze nr IV magazynu śruty sojowej nr 17. Wykonawca zapewni pełne bezpieczeństwo osób oraz mienia dla przeprowadzenia wyżej wymienionej czynności. Roboty i prace winny być wykonane przez firmę posiadającą doświadczenie i stosowne uprawnienia do wykonywania tego typu robót i prac rozbiórkowych/ porządkowych. Należy mieć na uwadze, że wszelkie elementy, w tym konstrukcji dachowej i wyposażenia technologicznego grożą w każdej chwili zawaleniem. W związku z powyższym należy zachować w trakcie wykonywania robót i prac rozbiórkowych/porządkowych szczególną ostrożność oraz przedsięwziąć stosowne środki bezpieczeństwa i ochrony w zakresie BiHP, p.poż. i sanit.-hig. Roboty i prace należy prowadzić pod stałym nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane oraz doświadczenie w wykonywaniu przedmiotowych robót. Wyżej wymienione roboty i prace należy wykonywać bez ingerencji w składowany wewnątrz magazynu towar, stanowiący własność użytkownika BTZ Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót i prac naprawczych ścian określonych w pkt. 7 ust. 5 wyżej wymienionej Ekspertyzy, za wyjątkiem skucia luźnych odspojonych tynków zagrażających samoistnym odpadnięciem od ścian i ich uprzątnięcia wraz z utylizacją, w ilości około 50 m2 . Archiwalna dokumentacja powykonawcza Magazynu nr 17 objętego przedmiotem zamówienia w wersji papierowej znajduje się do wglądu w Archiwum Dokumentacji Technicznej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., przy ul. Celnej 5 w Gdyni, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 800 – 1500. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1) FORMULARZA OFERTY sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu robót potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, o której mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 1) SIWZ, zwanego dalej Wykazem robót. Treść wymaganego wykazu robót Zamawiający przekazuje na załączniku numer 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w Wykazie robót zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być w szczególności referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane; 5) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zwanego dalej Wykazem osób. Treść wymaganego wykazu osób Zamawiający przekazuje na załączniku numer 3 do SIWZ; 6) potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej wraz z potwierdzonym „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy dowodem jej opłacenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza Budynku Głównego Teatru Wybrzeże – etap II
Dodano: 2024-04-05 - „Kompleksowa modernizacja infrastruktury przy placówkach oświatowych”
Dodano: 2024-04-05 - Budowa Skateparku w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2024-04-04 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali „OLIMPIA” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont wraz z termomodernizacją budynku Centrum Informacji Turystycznej w Rowach na potrzeby poszerzenia ofert w zakresie turystyki aktywnej na bazie geocachingu
Dodano: 2024-03-29 - Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP I
Dodano: 2024-03-27