ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz Dolny, Toruńska 56
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Toruńska 56
87-162 Lubicz Dolny, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871629373 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotowa część dotyczy;CZĘŚĆ 1 – Instalacje sanitarne (wod – kan i CO)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, uzgodnienia branżowe, decyzje administracyjne (w tym pozwoleniu na budowę), które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów.3) Dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji), przedmiary robót, STWiORB, uzgodnienia branżowe oraz uzyskane decyzje administracyjne są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB lub w przedmiarze robót, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.4) Zamawiający informuje, że zamówienie jest częścią Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.” realizowanej przez Zamawiającego dla Gminy Lubicz w ramach zamówienia publicznego. Zamawiający jest Generalnym Wykonawcą wymienionej wyżej budowy. Wykonawca będzie podwykonawcą Zamawiającego (Generalnego Wykonawcy). W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcę umowę podwykonawczą.1) Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotowa część dotyczy;CZĘŚĆ 2 – Elewacje i tynki wewnętrzne2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, uzgodnienia branżowe, decyzje administracyjne (w tym pozwoleniu na budowę), które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów.3) Dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji), przedmiary robót, STWiORB, uzgodnienia branżowe oraz uzyskane decyzje administracyjne są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB lub w przedmiarze robót, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.4) Zamawiający informuje, że zamówienie jest częścią Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.” realizowanej przez Zamawiającego dla Gminy Lubicz w ramach zamówienia publicznego. Zamawiający jest Generalnym Wykonawcą wymienionej wyżej budowy. Wykonawca będzie podwykonawcą Zamawiającego (Generalnego Wykonawcy). W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcę umowę podwykonawczą.1) Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Przedmiotowa część dotyczy;CZĘŚĆ 3 – Wentylacja i klimatyzacja2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, uzgodnienia branżowe, decyzje administracyjne (w tym pozwoleniu na budowę), które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów.3) Dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji), przedmiary robót, STWiORB, uzgodnienia branżowe oraz uzyskane decyzje administracyjne są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB lub w przedmiarze robót, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.4) Zamawiający informuje, że zamówienie jest częścią Budowy budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.” realizowanej przez Zamawiającego dla Gminy Lubicz w ramach zamówienia publicznego. Zamawiający jest Generalnym Wykonawcą wymienionej wyżej budowy. Wykonawca będzie podwykonawcą Zamawiającego (Generalnego Wykonawcy). W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcę umowę podwykonawczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji sygnalizacji pożaru oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chełmnie
Dodano: 2024-07-05 - Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
Dodano: 2024-07-04 - Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu szkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Żmudzkiej 12 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 190289C w Osieku, gm. Fabianki
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa oddziału mieszkalnego B IV Pawilonu B w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu.
Dodano: 2024-06-24 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Lińsku
Dodano: 2024-06-21 - Budowa szkolnej hali sportowej zasilanej odnawialnymi źródłami energii oraz montaż pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w Szkole Podstawowej w Wąpielsku.
Dodano: 2024-06-20 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Browina gm. Chełmża
Dodano: 2024-06-19 - Rozbudowa stacji uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej na działce nr 75/6 obręb Chrośna, gmina Solec Kujawski
Dodano: 2024-06-18