Gmina Nowe ogłasza przetarg
- Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
- Data zamieszczenia: 2013-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
Pl. Św. Rocha 5 5
86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
REGON: 09235103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ciągów pieszych - chodnika przy ulicy Kolejowej w Gminie Nowe w ciągu drogi wojewódzkiej nr 377 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest -Wykonanie ciągów pieszych - chodnika przy ulicy Kolejowej w Gminie Nowe w ciągu drogi wojewódzkiej nr 377-. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV 45.23.31.61 - 5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: Wykonanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 377 od km 0,185 do km 0,450 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej. Zamawiający zwraca uwagę, iż dokumentacja techniczna dotyczy wykonania chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej na odcinku 265 m bieżących i powierzchni nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 6 i 8 cm równej 530 m2.Szerokość chodnika 2 mb. Zakres zamówienia objęty niniejszym postępowaniem dotyczy odcinka o długości 265 m bieżących i powierzchni 530 m2. Miejsce rozpoczęcia wykonywania robót to droga wojewódzka nr 377 w kilometrze od 0,185 do 0,450 . Zamawiający wskazuje iż wszelkie prace geodezyjne (wytyczenie projektowanego chodnika oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) leżą po stronie wykonawcy. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Wykonawca materiały nie nadające się do wykorzystania i stanowiące odpady zwozić będzie na składowisko odpadów w Milewie lub w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia tj.: - 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na okres 24 miesięcy po okresie gwarancji. Zamawiający wskazuje, iż w związku z powyższym zakres wykonywanych na podstawie niniejszego zamówienia robót jest mniejszy od wskazanego w dokumentacji projektowej, a wynika z posiadania zabezpieczenia przez Zamawiającego materiałów w ilości wskazanej w załączniku nr 10 do SIWZ - -Zestawienie materiałów budowlanych przekazywanych przez Zamawiającego-. Zamawiający wskazuje, iż materiały budowlane wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 10 do SIWZ - Zestawienie materiałów budowlanych przekazywanych przez Zamawiającego- zostaną przekazane Wykonawcy celem wykonania niniejszego zamówienia, i Zamawiający nie przekaże Wykonawcy żadnych innych materiałów, które to inne materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić je we własnym zakresie. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót . W przypadku zadań, na które Zamawiający nie posiada stałej i tymczasowej organizacji ruchu, Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest przygotować na własny koszt projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1721C w m. Sierakowo w zakresie wykonania chodnika
Dodano: 2016-07-08 - Realizacja inwestycji w ciągu drogi powiatowej nr 1921C Paterek-Łankowiczki budowa ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-20 - Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka - etap VI
Dodano: 2016-04-15 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Pakoskiej w Barcinie oraz przebudowa linii napowietrznej na kablową i demontaż linii napowietrznej w Barcinie
Dodano: 2015-06-30 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGU LEŚNEGO W RAMACH PROGRAMU AUL WRAZ ZE ŚCIEŻKAMI PIESZYMI STREFY REKREACJI WYPOCZYNKOWEJ I AKTYWNEJ. MONTAŻ URZĄDZEŃ REKREACYJNYCH ZGODNIE ZPROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Dodano: 2014-09-05 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGU LEŚNEGO W RAMACH PROGRAMU AUL WRAZ ZE ŚCIEŻKAMI PIESZYMI STREFY REKREACJI WYPOCZYNKOWEJ I AKTYWNEJ. MONTAŻ URZĄDZEŃ REKREACYJNYCH ZGODNIE ZPROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Dodano: 2014-08-13 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r. III
Dodano: 2014-08-13 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r
Dodano: 2014-07-11 - Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r.
Dodano: 2014-06-12 - Budowa szlaku turystycznego wraz z punktem widokowym w miejscowości Radziki Duże, gmina Wąpielsk
Dodano: 2014-06-04