Przetargi.pl
Wykonanie CHODNIKÓW relacji Jaszkotle–Gądów w Krzeptowie i w Nowej Wsi Wrocławskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja poboczy dróg – chodniki i nakładki asfaltowe”

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 907 219 , fax. 713 907 219
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 713 907 219, fax. 713 907 219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie CHODNIKÓW relacji Jaszkotle–Gądów w Krzeptowie i w Nowej Wsi Wrocławskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja poboczy dróg – chodniki i nakładki asfaltowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie CHODNIKÓW relacji Jaszkotle–Gądów w Krzeptowie i w Nowej Wsi Wrocławskiej w ramach zadania pn. „Modernizacja poboczy dróg – chodniki i nakładki asfaltowe”. Przedmiotem niniejszej umowy jest budowa chodników na drodze gminnej - relacji Jaszkotle-Gądów, położonych w granicach działek gminnych drogowych nr 37dr; 33dr; - w Krzeptowie przy ul. Tymiankowej w granicach działek gminnych drogowych nr 107/270dr; 107/271dr; 107/273dr; 107/274dr; 107/275dr; 107/276dr; 107/277dr; - w Nowej Wsi Wrocławskiej w granicach działki 92dr jako kontynuacja istniejącego chodnika - zakres przedmiotu umowy jest określony w dokumentacji technicznej oraz SST i obejmuje między innymi : a) Weryfikacja granic geodezyjnych dla realizowanego zadania, b) Rozebranie istniejących nawierzchni szczątkowych zjazdów o konstrukcji z AC, c) Przebruk zjazdu z kostki kamiennej, brukowca, d) Przebudowa zjazdu-nawierzchni z kb, e) Budowa nawierzchni chodnika z kb o gr 8cm, (alternatywa AC 8s 0 gr 4-5cm), f) Wydobycie istniejącego krawężnika kamiennego, stanowiącego opór dla jezdni, g) Wykonanie obramowania od strony posesji z krawężnika i obrzeża betonowego, h) Wykonanie, uzgodnienie, utrzymanie organizacji ruchu zastępczego na czas robót, i) Demontaż i ponowny montaż istniejącego oznakowania pionowego na czas robót, j) Regulację istniejącej infrastruktury znajdującej się po trasie chodnika wraz z wykonaniem odwodnienia-wpusty deszczowe typowe fi 500. Warunki zatrudnienia Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. ze zm.) minimum następujących osób: a) 3 pracowników fizycznych; b) 1 osoby posiadającej uprawnienia operatora maszyn drogowych; Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w zakresie, o którym wyżej. W tym celu wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wraz z wykazem należy przedłożyć do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności wymagane przez Zamawiającego . Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane wyżej przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie kontroli bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności opisane w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę i będzie podstawą do naliczenia kar umownych w wysokości określonej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu ( PLN) należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich na rachunku 62-9574-0005-2001-0000-0101-0005. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: „Wadium w postępowaniu na: „ Wykonanie CHODNIKÓW relacji Jaszkotle – Gądów w Krzeptowie i w Nowej Wsi Wrocławskiej w ramach zadania pn. Modernizacja poboczy dróg – chodniki i nakładki asfaltowe”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach