Przetargi.pl
Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego: Zadanie nr 1 –Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o łącznej długości 979 m. Zadanie nr 2 –Gminy Gawłuszowice na odcinkach o łącznej długości 138 m. Zadanie nr 3 –Gminy Czermin na odcinkach o łącznej długości 880 m. Zadanie nr 4 –Gminy Wadowice Górne na odcinkach o łącznej długości 1 047 m. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 5837521, 5839633 , fax. 17 5837521
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 5837521, 5839633, fax. 17 5837521
    REGON: 690587692
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego: Zadanie nr 1 –Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o łącznej długości 979 m. Zadanie nr 2 –Gminy Gawłuszowice na odcinkach o łącznej długości 138 m. Zadanie nr 3 –Gminy Czermin na odcinkach o łącznej długości 880 m. Zadanie nr 4 –Gminy Wadowice Górne na odcinkach o łącznej długości 1 047 m. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego: Zadanie nr 1 –Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o łącznej długości 979 m. Zadanie nr 2 –Gminy Gawłuszowice na odcinkach o łącznej długości 138 m. Zadanie nr 3 –Gminy Czermin na odcinkach o łącznej długości 880 m. Zadanie nr 4 –Gminy Wadowice Górne na odcinkach o łącznej długości 1 047 m. 1) Zadanie nr 1 – Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o łącznej długości 979 m: a) przy dr. pow. Nr 1 173R na odc. o dług. 80 m w m. Dulcza Mała, przy dr. pow. Nr 1 169R na odc. o dług. 175 m w m. Dąbrówka Wisłocka oraz 234 m w m. Ruda, przy dr. pow. Nr 1 175R na odc. o dług. 205 m w m. Ruda, przy dr. pow. Nr 1 181R na odc. o dług. 285 m w m. Dąbie. 2) Zadanie nr 2 – Gminy Gawłuszowice na odcinkach o łącznej długości 138 m: a) przy dawnej . dr. woj. nr 982 o dług. 58 m w m. Kliszów oraz o dług. 80 m w m. Gawłuszowice. 3) Zadanie nr 3 – Gminy Czermin na odcinkach o łącznej długości 880 m: a) przy dr. pow. Nr 1 153R na odc. o dług. 340 m w m. Szafranów, b) przy dr. pow. Nr 1 152R na odc. o dług. 275 m w m. Czermin oraz na odc. o dług. 265 m w m. Trzciana i m. Czermin. Wymagane jest , aby warstwa ścieralna wykonana z betonu asfaltowego została położona bez szwu (jedną szerokością rozkładarki). W związku z powyższym wymagane jest uwzględnienie opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem technologii wykonania warstwy ścieralnej. 4) Zadanie nr 4 – Gminy Wadowice Górne na odcinkach o łącznej długości 1 047 m: a) przy dr. pow. Nr 1 166R na odc. o dług. 159 m i 406 m w m. Jamy, b) przy dr. pow. Nr 1 154R na odc. o dług. 482 w m. Kawęczyn. Wymagane jest , aby warstwa ścieralna wykonana z betonu asfaltowego została położona bez szwu (jedną szerokością rozkładarki). W związku z powyższym wymagane jest uwzględnienie opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem technologii wykonania warstwy ścieralnej. Zakres robót dotyczących wszystkich zadań, określono w Rozdz. 4 SIWZ – Kosztorys ofertowy oraz w Rozdz. 5 SIWZ Dokumentacja Projektowa. Roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zawartymi w Rozdz. 3 SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres min. 36 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: - Zadanie nr 1 – 14 000 PLN - Zadanie nr 2 – 3 000 PLN - Zadanie nr 3 – 12 000 PLN - Zadanie nr 4 – 14 500 PLN W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO Bank Polski Nr 50 1020 4391 0000 6302 0167 4969 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: - obejmować cały okres związania ofertą. - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach