Przetargi.pl
Wykonanie chodników na ul. M. Konopnickiej

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodników na ul. M. Konopnickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Wykonanie chodników na ul. M. Konopnickiej” zostało podzielone na dwie części: 1. CZĘŚĆ 1: „Przebudowa chodnika na ul. Konopnickiej – etap II” Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: „Przebudowa chodnika na ul. Konopnickiej – etap II” w zakresie: wymiany krawężników, obrzeży, rozbiórki chodnika z płyt betonowych, budową nowego chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami, wymiana studni telekomunikacyjnej (w razie potrzeby) oraz regulacja do rzędnych chodnika dotyczy także zaworów wodociągowych, oznakowania na czas prowadzenia robót, oznakowania na czas prowadzenia robót, 2) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) sporządzenie przedmiaru robót, 4) wykonanie na podstawie w/w dokumentów robót budowlanych, celem zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodnika na ul. M. Konopnickiej – etap II” w Zduńskiej Woli, działka nr 111- obręb 14, 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Finansowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Zamawiający wymaga, by wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj. w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty montażowe, c) roboty drogowe, d) roboty elektryczne – jeśli dotyczy o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 2. CZĘŚĆ 2: „Remont chodników przy ul. Konopnickiej (od ul. Piaskowej do ul. Kobusiewicza – strona nieparzysta)”. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn: „Remont chodników przy ul. Konopnickiej (od ul. Piaskowej do ul. Kobusiewicza – strona nieparzysta)”. w zakresie: wymiany krawężników, obrzeży, rozbiórki chodnika z płyt betonowych wraz budową nowego chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami, wymiana studni telekomunikacyjnej oraz regulacja do rzędnych chodnika dotyczy także zaworów wodociągowych (jeśli dotyczy), oznakowania na czas prowadzenia robót, oznakowania na czas prowadzenia robót, 2) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) sporządzenie przedmiaru robót, 4) wykonanie na podstawie w/w dokumentów robót budowlanych, celem zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Remont chodników przy ul. Konopnickiej (od ul. Piaskowej do ul. Kobusiewicza – strona nieparzysta)” w Zduńskiej Woli, działka nr 111- obręb 14. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Finansowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Zamawiający wymaga, by wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj. w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty montażowe, c) roboty drogowe, d) roboty elektryczne – jeśli dotyczy o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 3. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233314-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert w tym: dla części 1 – 1 500,00 zł dla części 2 – 2 500, 00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach