Przetargi.pl
Wykonanie chodnika w ciągu ulicy Jugosłowiańskiej w Stargardzie Szczecińskim

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bydgoska 13/15 13/15
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
    REGON: 81180415600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodnika w ciągu ulicy Jugosłowiańskiej w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu istniejącego chodnika i zjazdów do posesji w ulicy Jugosłowiańskiej w Stargardzie Szczecińskim, odcinek numer 1 chodnik o powierzchni - 263,68 m2, zjazdy do posesji o powierzchni - 69,77 m2; odcinek numer 2 chodnik o powierzchni - 170,5 m2, zjazd do posesji o powierzchni - 13,88 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odcinek numer 1 od Placu Zgody do ulicy Łużyckiej (lewa strona ulicy) : 1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 19,4 m2; 2. rozbiórka istniejącej nawierzchni zjazdów z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 48,57 m2; 3. rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych 30*30 cm wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni , ilość - 174,80 m2; 4. rozbiórka krawężników betonowych 15*30 cm wraz z podbudową oraz ławami betonowymi, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które, Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 97 m; 5. wykonanie nawierzchni zjazdu z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1- 4, gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 15 gr. 15 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 56,57 m2; 6. przełożenie nawierzchni zjazdu z istniejącej kostki kamiennej na podsypce cementowo - piaskowej 1- 4, gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 15 gr. 15 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, - ilość 13,20 m2; 7. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 259,18 m2; 8. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego uzupełnienia chodnika po usuniętych pniach drzew 3 szt - ilość 4,5 m2; 9. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego ściętego 15 * 30 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15 , warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 57 m; 10. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego wjazdowego 15 * 22 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 53,6 m; 11. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 22,82 m; 12. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej 12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 3 m; 13. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym krawężnikiem, asfaltem lanym; 14. karczowanie pni drzew wraz z wywózka karpiny i pozostałości do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni. Pnie drzew o średnicy do 75 cm pochodzące z wcześniejszej wycinki - 3 szt.; 15. regulacja w pionie istniejącej skrzynki wodociągowej do poziomu nawierzchni chodnika -1 szt.; 16. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika -9 szt.; 17. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót; 18. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Odcinek numer 2 - od zjazdu do budynku nr 23 (łącznie z zjazdem) do końca budynku nr 31(lewa strona ulicy) : 1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które, Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 14,4 m2; 2. rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych 30*30 cm wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni , ilość - 2 m2; 3. rozbiórka oporników kamiennych (do ponownego wbudowania) wraz z podbudową, załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które, Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 72 m; 4. wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 10 gr. 15 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 13,88 m2; 5. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 170,5 m2; 6. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 opornika kamiennego prostokątnego cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm, ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 72 m; 7. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego wjazdowego 15 * 22 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm, ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 9,2 m; 8. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm, ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 8,26 m; 9. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej 12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 76 m; 10. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym opornikiem betonowym, asfaltem lanym; 11. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 1 i SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika - 2 szt.; 12. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót; 13. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń podanych niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych. 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa na dzień składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagana jest minimum jedna robota, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia i jest o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach