Przetargi.pl
Wykonanie centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w Okocimiu

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w Okocimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na wykonanie zadania: Wykonanie centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w Okocimiu Instalacja centralnego ogrzewania została zaprojektowana w budynku Domu Ludowego w Okocimiu. Jest to budynek piętrowy z poddaszem, murowany, budowany metodą tradycyjną. Zaprojektowano kotłownie główną z kotłem gazowym 35KW która będzie zasilała większość pomieszczeń znajdujących się w tym budynku, a które są użytkowane jedynie okresowo ( w przypadku zajęć, spotkań i imprez. okolicznościowych). Ponadto zaprojektowano dodatkowe obiegi grzewcze zasilane kotłami gazowymi o małej mocy, które będą zasilać pomieszczenia używane na co dzień przez lokatorów i podmioty działające w tym obiekcie ( sklep, biblioteka). W zakres robót objętych nin. umową wchodzi: 1). Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników i osprzętu przewidzianego w dokumentacji technicznej , 2). Adaptacja pomieszczenia w piwnicy budynku na kotłownie gazową - zgodnie z projektem w zakres czego wchodzi wykonanie robót budowlanych, przewodów spalinowych i innych robót towarzyszących, 3). Wykonanie technologii kotłowni gazowej w zakres czego wchodzi montaż gazowego pieca C.O i urządzeń wykazanych w projekcie technicznym ( pompy, zawory, zabezpieczenia i inne), oraz wykonanie instalacji grzewczej, gazowej i elektrycznej, 4). Montaż kotłów gazowych i urządzeń dla obiegów centralnego ogrzewania nie zasilanych z kotłowni głównej ( wg projektu), 5). Wykonanie innych robót towarzyszących koniecznych do wykonania w związku z realizacją zadania ( wykonanie bruzd i przebić, reperacja ścian po rozprowadzeniu instalacji, malowanie ścian, izolacja i oznakowanie rur, itp.). 6). Uruchomienie kotłowni i przeszkolenie pracownika obsługującego kotłownie. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem, określa: - dokumentacja techniczna ( projekty branżowe i obmiary robót), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dołączono do SIWZ. Roboty muszą być wykonane z materiałów które zapewni wykonawca w cenie ofertowej, a jakość materiałów musi odpowiadać wymogom zawartym w dokumentacji technicznej i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz spełniać wymagane prawem polskim (i unijnym) normy dla tego typu obiektów. Jeżeli w projekcie kosztorysach czy obmiarach, projektant użył nazwy producenta materiału, urządzeń czy wyposażenia, należy to traktować jedynie jako informację podaną przykładowo. Do wykonania zadania wykonawca ma prawo użyć materiały i wyroby dowolnego producenta pod warunkiem że ich parametry nie będą gorsze pod względem jakości od tych które są podane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Cena ofertowa powinna być skalkulowane przez wykonawcę na podstawie analizy pełnej dokumentacji projektowej, udostępnianej wykonawcom. Wykonawcy mogą umawiać się telefonicznie lub pisemnie z osobą upoważnioną przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami co do terminów w sprawie oględzin terenu obiektu ( nie jest to wymóg obligatoryjny). Zadanie musi być wykonane zgodnie z normami i sztuką budowlaną tak aby system grzewczy mógł prawidłowo funkcjonować, zgodnie z jego przeznaczeniem. Ponieważ zadanie może być realizowane w różny sposób dlatego wykonawca musi oszacować wszelkie nakłady dotyczące robocizny, sprzętu i materiałów których będzie musiał użyć do wykonania zadania. W trakcie realizacji obiektu ( za zgodą stron) mogą być wprowadzone niewielkie zmiany dla poprawienia funkcji systemu grzewczego. Ponieważ budynek jest użytkowany przez lokatorów i podmioty prowadzące działalność gospodarczą i kulturalną, należy w trakcie realizacji zadania zwrócić szczególną uwagę na odpowiednie zabezpieczenie obiektu, oznaczenie i bezpieczeństwo osób trzecich. Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowią dołaczone do SIWZ: I. przedmiary na: 1. roboty budowlane, instalacyjne i technologię kotłowni, 2. instalacje elektryczne. 3. instalacje teletechniczne II . projekty techniczne: 1. Wewnętrzne instalacje sanitarne - gazowe i centralnego ogrzewania 2. Projekt rozbudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania pieców gazowych, III. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. W drugim etapie modernizacji budynku planowana jest wymiana części stolarki okiennej oraz wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych - roboty te nie wchodzą w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia. Dokumentacja techniczna na roboty budowlane (która zawiera również ocieplenie i wymianę stolarki) została dołączona do SIWZ jedynie po to aby wykonawcy zapoznali się z robotami związanymi z adaptacją pomieszczenia na kotłownie i innymi robotami towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej netto i brutto za wykonanie zadania, oraz podaniem terminu wykonania zadania w miesiącach. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz warunki zawarte w SIWZ. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty ale tylko wtedy jeżeli jego treść będzie całkowicie pokrywać się z treścią formularza wzorcowego (załączonego przez zamawiającego do materiałów przetargowych - załącznik nr 7 do nin. SIWZ). Do oferty należy dołączyć kosztorysy na zakres robót objętych przetargiem (opracowany wg. wskazań jak w ust. 12 nin. specyfikacji). 2). Wykazanie, że wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji gazowych lub dysponuje osobami z takimi uprawnieniami. 3). Udokumentowanie, że wykonawca zarejestrował i prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych. działalność jest ubezpieczona od OC. 4). Wykazanie, że Wykonawca wykonał przynajmniej jedno zadanie podobne w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie podobne uważać się będzie wykonanie centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową o mocy kotła co najmniej 25kW a wartości zadania nie może być niższa niż 60 000,00 zł. brutto. Wykonanie podobnego zadania powinno być udokumentowane referencjami wystawionymi przez inwestora potwierdzającymi solidne wykonanie lub innym dokumentem (np. bezusterkowym protokołem odbioru robót). Z treści dokumentu musi wynikać, że wykonane roboty spełniają wymogi kwalifikujące je do -robót podobnych-. W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej jednego zadania podobnego lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie zadania podobnego, wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie a oferta odrzucona. 5). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 i 11 SIWZ. 6). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy (prawo zamówień publicznych) i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, do wykonywania zadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2). Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, oraz potencjał techniczny i kadrowy do wykonywania zadania zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 2.1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, kubatury, wykonanych branż budowlanych w ramach zrealizowanego obiektu, daty miejsca wykonania oraz nazwy i adresu inwestora - wg zał. Nr 8 do SIWZ (zaleca się również podanie nr. Tel. Inwestora). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.). 2.2). stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoby kierujące robotami posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( co najmniej ) w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji gazowych (uprawnienia budowlane - w myśl przepisów ustawy: Prawo Budowlane). 2.3). Aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w p.pkt.2) są zarejestrowane w Okręgowej izbie Inżynierów budownictwa. 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zadania, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 3.1). polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 4.1). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2). składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 4.3). Dokumenty, o których mowa w p.pkt 4.1 lit. a i c oraz pkt 4.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p.punkcie 4.1 i 4.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.). 6). Wymagane oświadczenia: 6.1). Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 6.2). Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 6.3). Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 6.4). oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców którzy składają wspólną ofertę). 6.5). Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 9 SIWZ. Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi, lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom - z podaniem kto będzie podwykonawcą, jaki rodzaj robót będzie podzlecony oraz za jaką kwotę. 6.6). Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach