Przetargi.pl
Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie na dz. nr 196/40

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie na dz. nr 196/40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest kompletne wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie dz. nr 196/40 wraz z rozbiórką budynku kotłowni i składu opału oraz przebudową istniejącego budynku kotłowni i składu opału położonymi w terenie przyszłego budynku przy ul. Cichej w Lubartowie, dz. nr 196/40 (nr działki 196/20 przed podziałem pod nowa inwestycję), obręb 10-Lubelska 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej – szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się łącznie w opracowanej dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ. Dokumentacja powinna być rozpatrywana łącznie na rozbiórkę budynku kotłowni i składu opału; przebudową istniejącego budynku kotłowni i składu opału; wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze położonymi w terenie przyszłego budynku przy ul. Cichej w Lubartowie, dz. nr 196/40 (nr działki 196/20 przed podziałem pod nowa inwestycję), obręb 10-Lubelska, z opracowaniami branżowymi w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych. 3.1. Zakres robót: a) wykonanie przyłącza kablowego eNN zasilającego plac budowy, b) montaż węzła cieplnego grupowego przy ul. Cichej 3 w Lubartowie dla zabezpieczenia potrzeb instalacji centralnego ogrzewania dla budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie (demontaż istniejącego węzła stanowi odrębne zamówienie i nie należy przyjmować go do wyceny), c) rozbiórka budynku kotłowni i składu opału położonego w Lubartowie przy ul. Cichej 3, • wykonać ogrodzenie terenu w postaci płotu z blachy • wykonać osłony zabezpieczające przyległe balkony parteru i pierwszego piętra • przed przystąpieniem do prac upewnić się, że została wykonana przekładka instalacji ciepłowniczej węzła cieplnego znajdującego się w rozbieranym budynku • wykonać rozbiórkę komina kotłowni • wykonać rozbiórkę budynku składu opału i kotłowni (stropodachy, podciągi, ściany i słupy, posadzki, fundamenty) • przeprowadzić niwelację terenu d) przebudowa istniejącego budynku kotłowni i składu opału (później adaptowanej na węzeł c.o.) zlokalizowano nową wymiennikownię c.o., Zamawiający zastrzega sobie alternatywne rozwiązanie, tj. przeniesienie wymiennikowni ciepła do sąsiedniego budynku przy ul. Cichej 3, tym samym rezygnując z wykonania przebudowy budynku kotłowni i składu opału co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z wartościami tych prac zawartymi w ofercie Wykonawcy, e) wykonanie budynku mieszkalnego o pięciu kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony z dwiema klatkami schodowymi wyposażonymi w dźwigi osobowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach. W części podziemnej na styku z budynkiem Cicha 3 z wykorzystaniem pozostałości po rozbiórce dawnej kotłowni. Pozostała część podziemia budynku przeznaczona jest na komórki lokatorskie, pomieszczenia gospodarcze, techniczne oraz dostępne również z zewnątrz pomieszczenie administracji. Parter usługowy o łącznej powierzchni całkowitej netto usług 339,14 m2. z nieokreśloną funkcję usług. Na kondygnacjach 2-5 do wykonania 24 mieszkania o łącznej powierzchni 1 324,45 m2. (obejmujące branże architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych, f) wykonanie infrastruktury zewnętrznej (Złącza kablowe wraz zasileniem placu budowy, oświetlenie parkowe; wodociągowe; Kanalizacja sanitarna, deszczowa; Dojścia do budynku, parkingi, tereny zielone: Sieć cieplna oraz przyłącze cieplne wysokoparametrowe do budynku wymiennikowni nie jest przedmiotem zamówienia i nie należy przyjmować go do wyceny). g) Zamawiający zastrzega sobie alternatywne rozwiązanie do zaprojektowanego ogrzewania c.o. z sieci cieplnej na ogrzewanie gazowe, w przypadku takiego rozwiązania rozliczenie ceny w części instalacji c.o. zostanie dokonane kosztorysem różnicowym, 3.2. Rozszerzenie i uściślenie zakresu robót całości przedmiotu zamówienia. a) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń oraz pozwolenia na użytkowanie, b) uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem, numer rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255, z dopiskiem na przelewie: "Wadium na wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-09/2020”. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach