Przetargi.pl
Wykonanie budowy szkolnych placów zabaw przy: - Szkole Podstawowej Specjalnej nr 17 przy ul. Bratków 6, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 19, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sterniczej 4, 43-300 Bielsko-Biała

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4992300 , fax. 33 4992322
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    ul. Akademii Umiejętności 1a 1a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4992300, fax. 33 4992322
    REGON: 07081191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzo.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy szkolnych placów zabaw przy: - Szkole Podstawowej Specjalnej nr 17 przy ul. Bratków 6, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 19, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sterniczej 4, 43-300 Bielsko-Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie budowy szkolnych placów zabaw przy: - Szkole Podstawowej Specjalnej nr 17 przy ul. Bratków 6, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 19, 43-300 Bielsko-Biała - Szkole Podstawowej nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sterniczej 4, 43-300 Bielsko-Biała tj. w szczególności. - roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, - dostawa i montaż urządzeń CPV: 45.11.27.23-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.21.40-9 - obiekty rekreacyjne 45.10.00.00-7 - roboty budowlane 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.93-3 - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw 45.11.27.10-5 - trawniki i krzewy Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie placu zabaw. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Zał. Nr 7 a,b,c do SIWZ), - przedmiarach robót (Zał. Nr 8 a,b,c do SIWZ) - opisach do projektów budowlanych (Zał. Nr 9 a,b,c do SIWZ) - projektach placów zabaw (Zał. Nr 10 a,b,c do SIWZ) Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część 1 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 17 przy ul. Bratków 6, 43-300 Bielsko-Biała. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw na terenie którym dysponuje Szkoła Podstawowa Specjalna nr 17 w Bielsku-Białej przy ul. Bratków 6. Część 2 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 19, 43-300 Bielsko-Biała. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw na terenie będącym w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej Część 3 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 36 w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sterniczej 4, 43-300 Bielsko-Biała W zakres zamówienia wchodzi wykonanie placu zabaw na terenie będącym w trwałym Zespolu Szkół Ogólnokształcących Bielsku-Białej przy ul. Sterniczej 4 w Bielsku-Białej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. III.2 Wymagania ogólne: a) Place zabaw powinny być wykonane zgodnie z wymogami rządowego programu RADOSNA SZKOŁA (Dz. U. z 2009r. Nr 110, poz. 915 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia, Dz. U. z 2010r. Nr 187, poz. 1253 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia). b) Urządzenia rekreacyjne powinny posiadać co najmniej pięcioletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. c) Urządzenia zabawowo-rekreacyjne i inne urządzenia (takie jak ławki, kosze na śmieci, tablice) zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. e) Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. f) Zamawiający przekaże plac budowy Wykonawcy nie wcześniej niż 31 lipca 2013r. g) Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. h) Wykonywanie robót, odbiory oraz organizacja i BHP na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy. i) Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. III.3 Rozwiązania równoważne: Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować urządzeń i materiałów równoważnych lecz nie o gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż te przyjęte w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i SIWZ, jednak o parametrach i jakości równoważnych od materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów i urządzeń. W szczególności w przypadku zastosowania innych rozwiązań: Nawierzchnia: - Plac zabaw winien posiadać nawierzchnie poliuretanową bezpoiwową wylewną. Zamawiający nie dopuszcza nawierzchni w postaci płyt poliuretanowych. - Zamawiający dopuszcza inne rozmiary stref bezpieczeństwa wynikające z zastosowania urządzeń równoważnych jednakże strefy bezpieczeństwa różnych urządzeń nie mogą zachodzić na siebie i muszą się mieścić w strefie nawierzchni pomarańczowej (tzn. strefa bezpieczeństwa urządzenia nie może wychodzić na nawierzchnie niebieską). Urządzenia: - Urządzenia muszą zawierać co najmniej te elementy składowe, które zostały wymienione w projekcie budowlanym (Załącznik nr 10a, b, c do SIWZ), przy czym Zamawiający dopuszcza większą liczbę elementów składowych oraz inne rozmieszczenie tych elementów w poszczególnych urządzeniach. - Zamawiający w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz urządzeń równoważnych wraz ze zdjęciem i opisem elementów składowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzo.bielsko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach