Przetargi.pl
wykonanie budowy szkolnych placów zabaw przy: - Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dywizji Kościuszkowskiej 2, 43-300 Bielsko-Biała, - Szkole Podstawowej nr 23 w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym przy ul. Karpackiej 150, 43-316 Bielsko-Biała, (Szkolny plac zabaw zostanie utworzony w sąsiedztwie sali gimnastycznej, która mieści się pod adresem: 43-316 Bielsko-Biała, ul. Karpacka 127) - Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5, 43-316 Bielsko-Biała

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 033 4992322
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    ul. Akademii Umiejętności 1a 1a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, fax. 033 4992322
    REGON: 07081191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie budowy szkolnych placów zabaw przy: - Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dywizji Kościuszkowskiej 2, 43-300 Bielsko-Biała, - Szkole Podstawowej nr 23 w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym przy ul. Karpackiej 150, 43-316 Bielsko-Biała, (Szkolny plac zabaw zostanie utworzony w sąsiedztwie sali gimnastycznej, która mieści się pod adresem: 43-316 Bielsko-Biała, ul. Karpacka 127) - Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5, 43-316 Bielsko-Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dywizji Kościuszkowskiej 2, 43-300 Bielsko-Biała W zakres zamówienia wchodzi wykonanie placu zabaw na terenie będącym w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 1 w Bielsku-Białej przy ul. Dywizji Kościuszkowskiej 2. Część 2 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr Podstawowej nr 23 w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnym przy ul. Karpackiej 150, 43-316 Bielsko-Biała (Szkolny plac zabaw zostanie utworzony w sąsiedztwie sali gimnastycznej, która mieści się pod adresem: 43-316 Bielsko-Biała, ul. Karpacka 127) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie placu zabaw na terenie będącym w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej przy ul. Karpackiej 127. Część 3 Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5, 43-316 Bielsko-Biała W zakres zamówienia wchodzi wykonanie placu zabaw na terenie będącym w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 37 w Bielsku-Białej przy ul. Doliny Miętusiej 5. Place zabaw powinny być wykonane zgodnie z wymogami rządowego programu RADOSNA SZKOŁA (Dz. U. z 2009r. Nr 110, poz. 915 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia, Dz. U. z 2010r. Nr 187, poz. 1253 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia) . Urządzenia rekreacyjne powinny posiadać co najmniej pięcioletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Urządzenia zabawowo-rekreacyjne i inne urządzenia (takie jak ławki, kosze na śmieci, tablice) zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) kwota wadium dla części 1 - 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) 2) kwora wadium dla części 2 - 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych) 3) kwota wadium dla części 3 - 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to musi zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składana jest oferta. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1) w pieniądzu przelewem na konto depozytowe Miejskiego Zarządu Oświaty 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu wadium datą wniesienia wadium jest data wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. W przypadku, wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał wadium należy złożyć do upływu terminu składania ofert w Miejskim Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a w Bielsku-Białej - dziennik podawczy, 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 10 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, tj. beneficjenta gwarancji (Gmina Bielsko-Biała -Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1 a, 43-300 Bielsko-Biała ), 5) wskazanie Wykonawcy, tj. zleceniodawcy gwarancji, 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/poręczenia innej instytucji (np. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002 ze zm.): 1) zobowiązanie banku/innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, 2) wskazanie podmiotu za który bank/inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości której bank/inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może być odwołane. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym PEKAO S.A. nr 84 1240 4142 1111 0000 4826 0295. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 ppkt 2 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy 16. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Przy czym koszt prowadzenia rachunku bankowego zostanie podzielony na wykonawców którzy wnieśli wadium w pieniądzu. 17. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach