Przetargi.pl
Wykonanie budowy Filii SP ZOZ – budynku Przychodni Ambulatoryjnej Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim ogłasza przetarg

  • Adres: 95070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 120 026 , fax. 427 127 711
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
    95070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 427 120 026, fax. 427 127 711
    REGON: 47231508600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy Filii SP ZOZ – budynku Przychodni Ambulatoryjnej Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy Filii SP ZOZ – budynku Przychodni ambulatoryjnej opieki zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim wraz z budową zjazdu publicznego z ul. Pabianickiej w Aleksandrowie Łódzkim, który będzie obsługiwał w/w Przychodnię oraz budowa układu drogowego wewnętrznego, w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Szczegółowy zakres prac oraz sposób realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa – Załącznik nr 8 do SIWZ tj.: 1) Projekt zagospodarowania terenu oraz Projekt architektoniczno-budowlany; 2) Projekt kolorystyki i oznakowania wnętrz; 3) Projekt technologii medycznej; 4) Projekt konstrukcji; 5) Projekt drogowy (projekt drogowy komunikacji wewnętrznej oraz projekt wjazdu na działkę); 6) Projekt wewnętrznych instalacji wod.-kan., c.o., klimatyzacji i wentylacji; 7) Projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych; 8) Projekt zewnętrznych instalacji wod.-kan., sanitarnej i deszczowej; 9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 10) przedmiary robót według opracowań branżowych; 11) dodatkowe informacje w zakresie projektu architektoniczno-budowlanego i drogowego. 3. Zamawiający zwraca uwagę na elementy dodatkowe i zmienione w stosunku do projektu budowlanego: 1) Zmiana ścianki pełnej i drzwi na ściankę przeszkloną i drzwi przeszklone aluminiowe - na parterze / poczekalnia dzieci zdrowych / i na piętrze /wejście na sale kinezyterapii / – 2 sztuki / wg zestawienia, 2) Zmiana rodzaju tynku na ścianie w hollu przy wejściu głównym - tynk firmy DRYVIT STONEMIST T kolor lub równoważny – ST Sonora 303 / tynk jak na elewacji, 3) Wycieraczki przy wejściach do budynku – 4 sztuki / wejście główne i wejście dzieci zdrowych, 4) Ścianka przesuwna w pomieszczeniach 1.15; 1.16, System ścian mobilnych firmy Komandor MAW 110 lub równoważnych, 5) Oświetlenie elewacji – 3 reflektory zewnętrzne montowane w gruncie. a)oświetlenie ściany przy wejściu głównym. – 1 sztuka; b)oświetlenie ściany z logo SP ZOZ - 2 sztuki - wyszczególnione w Projekcie kolorystyki, aranżacji oraz oznakowania dla niewidomych i słabo widzących, wnętrz Filii SP ZOZ Przychodni ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy ul. Pabianickiej w Aleksandrowie Łódzkim. 4.Zaleca się Wykonawcom, przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu, dokonanie wizji lokalnej w terenie wraz z bezpośrednim otoczeniem w celu zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Wizja lokalna nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia wizji w terenie Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od Zamawiającego. Wykonawcy powinni dokonać wizji lokalnej we własnym zakresie – Zamawiający informuje, iż nie będzie stroną organizującą i przeprowadzającą wizję lokalną w terenie. 5. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, których nazwy zostały podane w dokumentacji projektowej. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia wraz ze złożeniem kosztorysu ofertowego po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej wskazywałby normy techniczne stosowane w budownictwie, w szczególności właściwe polskie normy przenoszące normy europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz. U. z 2002 r., nr 169 poz. 1386) oraz przepisach wykonawczych Zamawiający dopuszcza inne równoważne normy (normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskiej, a w przypadku ich braku: europejskiej aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne). 7. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XV.2.3 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 84 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 84 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 84 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 84 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). 8. Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przy realizacji umowy osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość brutto umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim: numer konta 88 8780 0007 0000 4053 1000 0006 z adnotacją: „Wykonanie budowy Filii SP ZOZ – budynku Przychodni Ambulatoryjnej Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim” (1/2017)”. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach bankowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach ubezpieczeniowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać, że odnosi się ona /ono zarówno do zleceniodawcy gwarancji / poręczenia, jak również do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wymaga się, aby wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego byli wymienieni). 7. Wadium może wnieść dowolny członek konsorcjum, pod warunkiem że jest to zgodne z zapisami umowy konsorcjum regulującej sposób i formę wniesienia wadium. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach