Przetargi.pl
Wykonanie budowy boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 - Moje boisko ORLIK 2012 w Byczynie

Urząd Miejski w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4134150 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Byczynie
    ul. Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 077 4134150 w. 29
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 - Moje boisko ORLIK 2012 w Byczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: a. Budowa boiska do piłki nożnej - wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole do gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna z drenażem, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Nawierzchnia boiska do piłki nożnej - nawierzchnia syntetyczna ( trawa syntetyczna) Warianty do wyboru Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub równoważny) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 lub Wariant II Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport lub równoważny) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien m2 Wyposażenie : - bramki aluminiowe ( 5,0m x 2,0m) - 2 szt, montowane w tulejach, - siatki do bramek w ilości - 2szt. b. Budowa boiska nawierzchni poliuretanowej typu EPDM do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach 19,1m x 32,10m o powierzchni całkowitej 613,11 m2 ( pole do gry 15,1m x 28,1m). Wyposażenie do koszykówki: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do siatkówki: - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - 2 szt. - siatka całosezonowa - ilość 2 zestawy. c. Ogrodzenie terenu: - ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej wypełnienie z siatki stalowej. Wysokość min.4 m. Rozstaw słupków 2,5 m . Furtki i bramy systemowe rozwierne .Szerokość furtki 1,33 m, bramy 2,74 m . Piłkochwyty o wysokości min 6m. d.Wyposażenie oświetlenia boisk: Boisko piłkarskie Maszt - słupowy wirowany typu E-2 h - 10,0m szt 6 z wysięgnikiem rurowym trójramiennym 1,5m wraz projektorami typu Q VF 415 - 500W, wraz z robotami towarzyszącymi wykonać zgodnie z projektem. Boisko do koszykówki i siatkówki Maszt - słupowy wirowany typu E-2 h - 10,0m szt 2 z wysięgnikiem rurowym trójramiennym 1,5m wraz projektorami typu Q VF 415 - 500W, roboty towarzyszące wykonać zgodnie z projektem. e.Powierzchnie utwardzone - ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona ( na odpadki stałe ) kostka betonowa gr .min 6 cm, w kolorze szarym na podbudowie z piasku i kruszywa zamknięto obrzeżem betonowym. f. Zaplecze boiska sportowego -budynek wariant STANDARD składający się z 6 -ciu modułów (5 modułów zamkniętych + 1 zadaszony), wysokość jedna kondygnacja nadziemna wraz z wykonaniem przyłączy: - wod - kan. oraz siecią energetyczną nn zalicznikowo. - budynek niski - budynek nie podpiwniczony, - powierzchnia całkowita - 55,80m2, - kubatura - 155,12m3, - powierzchnia wewnętrzna 34,92m2, - budynek zaplecza jest budynkiem bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych, oświetlenie pomieszczeń realizowane jest poprzez świetlikiumieszczone w dachu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł. /słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100/. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 22.04.2009 r. do godz. 09.00 dopuszcza się każdą formę wnoszenia wadium zgodną z art.45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego : B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: pełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy), wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych w zakresie robót budowlano-montażowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie - boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wartości co najmniej 500.000 zł. i przedstawił dokument, z którego jasno wynika, że zlecona robota została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót) /zał. nr 3 do SIWZ/ w celu realizacji prac budowlanych wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w branży: budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem. Osoby te muszą być wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /zał. nr 4 do SIWZ - potencjał kadrowy/ , aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /załącznik wykonawcy/, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, harmonogram rzeczowo-finansowy robót /załącznik wykonawcy/. kosztorys ofertowy. Pozostałe wymagane dokumenty: formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/ dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Brak jakiegokolwiek dokumentu z wymienionych wyżej lub złożenie go w niewłaściwej formie np. bez podpisu osoby upoważnionej lub stosownego poświadczenia kserokopii spowoduje uznanie oferty za nieważną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach