Przetargi.pl
Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przystosowanego do organizacji zawodów pożarniczych przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Pliszczynie.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przystosowanego do organizacji zawodów pożarniczych przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Pliszczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego przystosowanego do organizacji zawodów pożarniczych przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Pliszczynie. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
    2. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
    - boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej (zgodnej z normą PN-EN 14877) o powierzchni 1144,0m2 - nawierzchnia koloru czerwonego (ceglastego) w projekcie zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oznaczonego literą D wraz z wyznaczeniem wszystkich linii boiskowych
    - podbudowa boiska z kruszywa łamanego o powierzchni 1144,0m2
    - warstwa odsączająca z piasku o powierzchni 1384,0m2
    - roboty rozbiórkowe
    - roboty ziemne
    - inne roboty towarzyszące
    - dostawa i montaż wyposażenia sportowego (4 stojaki do koszykówki wraz z wykonaniem fundamentów żelbetowych, bramki do piłki ręcznej-2 szt. wraz z osadzeniem tulei montażowych w fundamencie żelbetowym), sposób montażu należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta oferowanego sprzętu sportowego
    - dostawa i montaż wyposażenia pożarniczego potrzebnego do organizacji zawodów sportowo-pożarniczych MDP wg CTiF i OSP wg regulaminu zawodów sportowo-pożarniczych Zarządu Głównego ZOSP RP i Komendy Głównej PSP,
    - zaoferowana nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać:
      1) Aktualną Aprobatę lub Rekomendację Techniczną ITB (pełna)
      2) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877
      3) Sprawozdanie z wyników badań potwierdzających bezpieczeństwo ekologiczne na zgodność DIN V 18035-6 oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej, w tym zawartość substancji szkodliwych (między innymi metali ciężkich), wydane przez akredytowane laboratorium,
      4) atest PZH
      5) kartę techniczną oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej potwierdzoną przez jej producenta, która zawiera parametry oferowanej nawierzchni.
      6) gwarancję producenta co najmniej 5lat, popartą autoryzacją producenta wystawioną dla wykonawcy nawierzchni na realizowaną inwestycję.
    3. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt przez wykonawcę pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    4. Budowany obiekt jest obiektem użyteczności publicznej. Dlatego zastosowane przez wykonawcę materiały i urządzenia muszą odpowiednio spełniać wymogi dla materiałów stosowanych w takich obiektach.
    5. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat.
    6. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
    2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 72193017092003006000950016, tytułem: Wadium - boisko Pliszczyn. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
    4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach