Przetargi.pl
WYKONANIE BOISKA PIŁKARSKIEGO I WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM SANITARNO-SZATNIOWYM - ORLIK 2012

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BOISKA PIŁKARSKIEGO I WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM SANITARNO-SZATNIOWYM - ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym - ORLIK 2012 przy Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu ul. Brzegowa 1 wraz z ogrodzeniem terenu, wykonaniem miejsc parkingowych przed wejściem do Gimnazjum oraz nasadzeniem drzew zgodnie z decyzją Starostwa Powiatowego nr ROŚ.6131-44/10 z dnia 27.04.2010r. Z uwagi na fakt, że część robót finansowana jest w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 Zamawiający podzielił całość na dwa odrębne zadania, które obejmują: Zadanie 1 Budowa boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego wraz z budynkiem sanitarno - szatniowym Orlik 2012, Zadanie 2 Ogrodzenie terenu Gimnazjum wraz z wykonaniem miejsc parkingowych i nasadzeniem drzew zgodnie z decyzją wydaną przez Starostwo Powiatowe nr ROŚ.6131-44/10 z dnia 27.04.2010r. Należy złożyć jedną ofertę na oba zadania wg załącznika nr 7 (należy wyodrębnić koszty wykonania Zadania nr 1 i Zadania nr 2). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: ZADANIE 1 (pkt. 2.1.- 2.10.) 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa, o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne- kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). 2.6. Wycinka drzew Przedmiot zamówienia obejmuje również wycinkę drzew usytuowanych wzdłuż linii bocznej projektowanych boisk - 15 szt. (zgodnie z decyzją nr ROŚ.6131-44/10 z dnia 27.04.2010r. stanowiącą załącznik do dokumentacji projektowej) - należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.7 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót 2.8 Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.7: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy 2.9. Budowa budynku sanitarno-szatniowego Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót 2.10 Wymagany okres gwarancji na budynek sanitarno-szatniowy Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. ZADANIE 2 2.11. Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie : - ogrodzenie terenu szkoły, - stanowiska postojowe przed budynkiem szkoły, - nasadzenie drzew w ilościach i o wielkości wskazanych w decyzji ROŚ.6131-44/10 z dnia 27.04.2010r. stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie Gminy Strzegom). Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis dla Zadania 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 5 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 6 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiar robót 2.12. Wymagany okres gwarancji dla Zadania 2 : Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionego w punkcie 2.11 wynosi na wykonane roboty ( materiały i robociznę) -36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz niniejszej specyfikacji dokumenty te stanowią podstawę do obliczenia ceny. Przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego sporządzenia wyceny wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, wywóz humusu, materiałów odpadowych, b/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, d/ kompleksową obsługę geodezyjną zadania (w tym między innymi: wytyczenie obiektów, sieci oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej) , e/ obsługę geologiczną zadania, f/ koszty dostarczenia dwóch wycinków (każdy o wymiarach 50 cm x 50 cm) sztucznej nawierzchni piłkarskiej, będących próbkami sztucznej nawierzchni piłkarskiej zaoferowanej w przetargu (zgodnych z kartą techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta) - po podpisaniu umowy na wykonanie robót. 5. Roboty na obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem Budowlanym i przepisami BHP i w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Gimnazjum. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas prowadzenia prac przed dostępem dzieci. 6. Do oferty należy załączyć wypełniony harmonogram rzeczowo finansowy wg Załącznika Nr 10 do SIWZ. 7. Słupki stalowe oraz ogrodzenie boiska do tenisa po zdemontowaniu należy zezłomować, a uzyskane środki przekazać na konto wskazane przez Zamawiającego. 8. Wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania wymagają bezwzględnej akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem oraz muszą być kompletne z punktu widzenia celu któremu mają służyć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 23 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach