Przetargi.pl
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy ul. Sądowej w Żninie

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2010-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy ul. Sądowej w Żninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa.Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np.Labosport).Typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna; polietylen, ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, - wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 2) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m), podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. Technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki. Wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki, siatka do siatkówki - 1 sztuka. Wyposażenie do piłki ręcznej: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki. 3) Ogrodzenie terenu - szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 4) Oświetlenie terenu - oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 5) Chodniki. Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 6) Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. 7) Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Przyjęto wersję STANDARD +. System oparty jest na prefabrykowanych modułowych elementach drewnianych ( moduł 2,55m x 5,20 m w rzucie, wysokość 2,7O m)- 10 modułów. 8) Infrastruktura techniczna - budowa odcinka sieci ulicznej ? 200 mm PVC z przyłączem ? 160 PVC i pompownią ścieków, odcinka sieci wodociągowej ? 80mm i przyłącza ? 32 mm, budowa przyłącza sieci elektrycznej. 9) Pełna obsługa geodezyjna. Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem produktów równoważnych do urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze od parametrów materiałów i urządzeń przyjętych w projekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach